Ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο : αξιολόγιση και ανάλυση ιστοσελίδων των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και σύγκριση με την Ελλάδα
Ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο : αξιολόγιση και ανάλυση ιστοσελίδων των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και σύγκριση με την Ελλάδα
Καραουλάνης, Ερμής
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του ποδοσφαιρικού μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Η θεωρητική προσέγγιση του θέματος βασίζεται σε βιβλιογραφία που αφορά το ποδόσφαιρο, το μάρκετινγκ, το Διαδίκτυο, τις χορηγίες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις σχέσεις μεταξύ τους.
Παρουσιάζεται η μεθοδολογία και τα κριτήρια που τοποθετήθηκαν και γίνεται αξιολόγηση των επίσημων ιστοσελίδων των ποδοσφαιρικών ομάδων σύμφωνα με αυτά. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται με γραφήματα και πίνακες μέσα στο κείμενο.
Εξετάζεται, κατά πόσο οι ποδοσφαιρικές ομάδες προβάλλουν τη παρουσία τους και προωθούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους μέσω των ιστοσελίδων τους και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας αναλυτικά. Γίνεται σύγκριση των επίσημων ιστοσελίδων των κορυφαίων Ευρωπαϊκών ομάδων με τις αντίστοιχες Ελληνικές για να διαπιστωθεί κατά πόσο έχει αξιοποιηθεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και να επισημανθούν οι ομοιότητες και οι διαφορές του σε σχέση με τις άλλες χώρες.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες των ομάδων παρέχουν, δυνατότητα on line αγοράς εισιτηρίων, δυνατότητα αγοράς προϊόντων και αξεσουάρ με το σήμα της
ομάδας, υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, πιστωτικές κάρτες και άλλα. Επίσης παρουσιάζουν και προβάλλουν τους χορηγούς τους, οι οποίοι αποτελούν μεγάλη πηγή εσόδων για τις ομάδες.