Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τις πολυεθνικές εταιρίες. Συγκεκριμένα προσεγγίζει τις εταιρικές σχέσεις των πολυεθνικών απέναντι στις προσεγγίσεις και στις ανάγκες ανάπτυξης του διεθνούς εμπορίου. Το πρώτο κεφάλαιο ασχολείται με τις στρατηγικές διεθνοποίησης ενώ το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη θεωρία της διεθνοποίησης και πιο αναλυτικά στα μακροοικονομικά μοντέλα ανάπτυξης και στη διεθνή ανταγωνιστική βιομηχανία. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει το μοντέλο επέκτασης και τη συνεισφορά από την ανάλυση συγκριτικού πλεονεκτήματος. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα τελικά μας συμπεράσματα.