Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο: δυνατότητες ενημέρωσης και πληροφόρησης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο: δυνατότητες ενημέρωσης και πληροφόρησης

Καμπράνης, Νικόλαος-Ιωάννης

Thesis
NonPeerReviewed

2005


Στα πρώτα κεφάλαια της παρούσας μελέτης, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη του Internet και αναφέρονται σημαντικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Έπειτα, αναλύεται η συνεισφορά του στην σύγχρονη εκπαίδευση, αλλά και κάποια βασικά μειονεκτήματα που προκύπτουν από την χρήση του Internet σε αυτήν. Στην συνέχεια, ακολουθεί η αξιολόγηση της ιστοσελίδας (site) του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας, που επιλέχθηκε να αποτελέσει το δείγμα της έρευνας, αλλά και η αξιολόγηση των ιστοσελίδων (sites) των Παραρτημάτων που υπάγονται σε αυτό. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να αναφερθεί, ότι ήταν αδύνατη η αξιολόγηση του Παραρτήματος του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας στα Γρεβενά, καθώς η ιστοσελίδα του (site) παραμένει ανενεργή. Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του δείγματος, αναφέρονται στο κυρίως κεφάλαιο όπου γίνεται η αξιολόγηση των ιστοσελίδων (sites). Στην αξιολόγηση των ιστοσελίδων (sites), αναλύθηκαν παράμετροι που αφορούν τόσο την ποσότητα, αλλά και την ποιότητα της πληροφόρησης που παρέχουν οι ιστοσελίδες (sites) και επίσης καλύπτουν θέματα λειτουργικότητας, σχεδιασμού και άλλων τομέων. Συμπερασματικά, η ανάλυση των ιστοσελίδων (sites) απέδειξε ότι η απαίτηση για σωστή και αποτελεσματική πληροφόρηση, μέσα από σωστά κατασκευασμένες ιστοσελίδες (sites), ικανοποιείται σε σημαντικό βαθμό τόσο από τις ιστοσελίδες (sites) του Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας, όσο και των υπολοίπων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.

Διαδίκτυο στην εκπαίδευση
Τριτοβάθμια εκπαίδευση - Ανάπτυξη

Greek

cc_by_nc_nd




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)