Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα
Πιλίτση, Αναστασία
Η εργασία αναλύει τον κλάδο ένδυσης και την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Η κλωστοϋφαντουργία – ένδυση είναι κλάδος σχετικά υψηλής έντασης εργασίας και συνιστά μία από τις κυριότερες οικονομικές δραστηριότητες σε όρους παραγωγής, απασχόλησης και εξαγωγών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα, με την επερχόμενη ένταξη επιπλέον χωρών στην Ε.Ε., η Ελλάδα βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα νέο πρόβλημα επιβίωσης του κλάδου της ένδυσης. Θα πρέπει σύντομα να επιλέξει αν θα επεκταθεί σε νέες χώρες παραγωγής ή αν θα επιλέξει άλλη μορφή επιβίωσης σε διεθνές επίπεδο.