Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να αναλυθεί η λειτουργία της εταιρίας ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ σε όλους τους τομείς της και να εντοπιστούν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες αυτής. Στην συνέχεια θα γίνει μια προσπάθεια να γίνουν προτάσεις για την εξάλειψη των αδυναμιών με σκοπό την καλύτερη λειτουργία αυτής της επιχείρησης. Κατά την διάρκεια αυτής της ανάλυσης θα φανεί η προσπάθεια της εταιρίας να καθιερωθεί ανάμεσα στης μεγάλες εταιρίες που κυριαρχούν μεταξύ των γαλακτοβιομηχανιών της Ελλάδας. Στην αρχή της εργασίας θα αναλυθεί η κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή όσον αφορά τα προϊόντα της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, στην αγορά την οποία απευθύνεται, στον ανταγωνισμό, στις διάφορες στρατηγικές και πολιτικές, στους περιβαλλοντικούς παράγοντες καθώς και στους επιχειρησιακούς στόχους. Στην συνέχεια θα αναφερθούν οι στόχοι Μάρκετινγκ που έχει θέσει η εταιρία και η στρατηγική Μάρκετινγκ που ακολουθεί. Επίσης θα αναλυθούν τα προγράμματα δράσης της που ενδέχεται να ακολουθηθούν όσον αφορά τα προϊόντα, τη διανομή και την προβολή. Στο τέλος της εργασίας θα γίνει και μια αναφορά στον προϋπολογισμό του Μάρκετινγκ για διάφορες έρευνες για νέα προϊόντα και για την προβολή τους.
Γαλακτοπαραγωγικές αγελάδες - Τροφοδοσία και ζωοτροφές