Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παραθέσει το κατάλληλο υπόβαθρο γύρω από το sms marketing, τόσο μέσω της βιβλιογραφικής ανάλυσης, όσο και μέσω της εμπειρικής εξέτασης, με τη μελέτη των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση yoursms. και μέσω της ανάλυσης ερωτηματολογίων που σκοπό έχουν να διερευνήσουν τις στάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και να εξετάσουν το βαθμό εμπιστοσύνης τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το sms marketing αναπτύσσεται διαρκώς, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η τεχνολογία των γραπτών μηνυμάτων από τη δεκαετία του 1990 κι έπειτα άρχισε να αναπτύσσεται. Σήμερα, τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν αποδεχθεί αυτή την υπηρεσία, θεωρώντας πως παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα. Όμως, από την πλευρά των καταναλωτών δεν εκλείπουν και τα προβλήματα, όπως η αποστολή μη εξατομικευμένου περιεχομένου και η προστασία του απορρήτου των στοιχείων τους. Το sms marketing έχει ακόμα αρκετές προοπτικές ανάπτυξης, δεδομένου ότι το κοινό δε βρίσκεται ακόμη στη φάση της πλήρους αποδοχής του και δε δείχνει εμπιστοσύνη σε αγορές μέσω τρίτων μερών πέρα από τους παρόχους της κινητής τηλεφωνίας τους.