Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο
Πόποβιτς, Σοφία
Παφτινού, Ελευθερία
Στην εργασία μας επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος κατά την διάρκεια της προεκλογικής διαδικασίας που έχει το πολιτικό μάρκετινγκ και γενικότερα ο ρόλος των ΜΜΕ στην πολιτική επικοινωνία. Αναλύεται η πολιτική διαφήμιση συναρτήσει της πολιτικής επικοινωνίας, αποσαφηνίζεται εννοιολογικά την πολιτική επικοινωνία, αλλά και τον ρόλο των ΜΜΕ στη διαμόρφωση της αντίληψης των πολιτικών κομμάτων. Παρουσιάζεται ο ρόλος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στις εκλογές και συγκεκριμένα αναλύεται ο ρόλος του τύπου, του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης και του διαδικτύου. Στο τέλος της έρευνας μας παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σύγκρισης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
Διαπιστώνεται ότι τα πολιτικά πρόσωπα δίνουν πολύ μεγάλο αγώνα, στον οποίο καθοριστικό ρόλο έχουν τα Μ.Μ.Ε. και παρόλο που οι υποψήφιοι χρησιμοποίησαν σχεδόν τα ίδια μέσα, ο τρόπος με τον οποίο τα χρησιμοποίησαν ενδεχομένως να συνέβαλε στο τελικό αποτέλεσμα.