Marketing plan ενός χιονοδρομικού κέντρου στον Γράμμο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Marketing plan ενός χιονοδρομικού κέντρου στον Γράμμο

Αρχοντούλη, Μαρία
Γιανναρά, Αικατερίνη

Thesis
NonPeerReviewed

2009


Στην εργασία περιγράφεται το πρόγραμμα μάρκετινγκ - προβολής ενός νέου χιονοδρομικού κέντρου στην περιοχή του Γράμμου. Η παρούσα εργασία εστιάζει μόνο στην περιοχή του Γράμμου και στη συγκεκριμένη κίνηση της δημιουργίας ενός νέου κέντρου και σε καμιά περίπτωση τα συμπεράσματα δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην ανάπτυξη άλλων προϊόντων, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξεταστεί οι συνθήκες που παρουσιάζονται ανά περίπτωση. Στο πρώτο μέρος της μελέτης μας παρατίθεται θεωρητική αναφορά σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης μάρκετινγκ σχεδίου προβολής σε κάθε νεοϊδρυθείσα επιχείρηση, δημόσια ή ιδιωτική και όπου λόγω των σωστών και συντονισμένων ενεργειών εξασφαλίζεται μείωση του ρίσκου και υγιής ανάπτυξη της επιχείρησης.Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην οργάνωση του μάρκετινγκ στο χιονοδρομικό κέντρο.Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε συλλέγοντας πρωτογενή αλλά και δευτερογενή στοιχεία. Περιλαμβάνει επίσης περιγραφικά την ολοκληρωμένη μεθοδολογία μάρκετινγκ, η οποία αποτελείται από την πρώτη και τη δεύτερη φάση όπου στα σημεία αυτά υπάρχει πλήρης αναφορά στο πρακτικό τμήμα και στην ουσία πλέον της εν λόγω μελέτης.Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται την Α’ Φάση του σχεδίου όπου περιλαμβάνει την καταγραφή αλλά και ανάλυση τόσο της υφιστάμενης κατάστασης όσο και των παραμέτρων που ισχύουν στην εξεταζόμενη περιοχή. Στο πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την εκπόνηση πλέον του επιχειρηματικού σχεδίου προβολής παραθέτοντας στοιχεία περιγραφής της αποστολής και των στόχων του νέου χιονοδρομικού κέντρου, την ανάλυση του εξωτερικού και του εσωτερικού περιβάλλοντος, τα οποία οδηγούν στη διαμόρφωση του προϊόντος, τη στρατηγική τιμολόγησης, την επικοινωνιακή πολιτική προβολής καθώς και στο χρονοδιάγραμμα για τη σωστή οργάνωση των κινήσεων.

Εναλλακτικός τουρισμός
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.