Αυτή η εργασία αναφέρεται στις επικοινωνιακές καμπάνιες που χρησιμοποιεί ο διεθνής μη κυβερνητικός οργανισμός Greenpeace. Εξετάζεται η αναγκαιότητα δραστηριοποίησης από τέτοιου είδους οργανισμούς ειδικά στον τομέα του περιβάλλοντος καθώς οι ανθρωπογενείς δραστηριότητες είναι, εδώ και δεκαετίες, πολλές και έντονες. Παρουσιάζονται οι πιο χαρακτηριστικές καμπάνιες του οργανισμού, από την ίδρυσή του έως σήμερα. Αυτές που καθιέρωσαν την ύπαρξη της Greenpeace και την πίστη χιλιάδων εθελοντών σε αυτήν. Τέλος, εξετάζεται η αποτελεσματικότητα των εκστρατειών, κατά πόσο δηλαδή καταφέρνει η Greenpeace να επηρεάσει τους αρμόδιους φορείς, την κυβέρνηση και την κοινή γνώμη ώστε οι αποφάσεις που θα λαμβάνονται από δω και στο εξής να είναι τέτοιες που θα προφυλάσσουν το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.