Η ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά = International competition analysis at greek furs and the effect of exporting marketing in russian and ukrainian market.
Η ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά = International competition analysis at greek furs and the effect of exporting marketing in russian and ukrainian market.
Δημοπούλου, Πολυξένη
Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα την ανάλυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των ελληνικών γουναρικών και τις εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ρωσική και στην ουκρανική αγορά. Όπως είναι γνωστό στους περισσότερους η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων των ελληνικών γουναρικών στηρίζεται κυρίως στις αγορές της Ρωσίας αλλά και της Ουκρανίας. Το μάρκετινγκ είναι ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη των εξαγωγών των Ελληνικών γουναρικών. Έτσι η παρούσα εργασία θα επικεντρωθεί στην εξέταση του μάρκετινγκ των εξαγωγών στις συγκεκριμένες αγορές, στην ανάλυση των αγορών αυτών αλλά και στην κατάσταση στην οποία βρίσκετε σήμερα η ελληνική γουνοποιία.