Εφαρμογή του ISO 9001:2008 σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εφαρμογή του ISO 9001:2008 σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Γκατζούνη, Καλλιόπη

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται θέματα που αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών και τα συστήματα διαχείρισης και συγκεκριμένα το ISO 9001:2008 προσπαθώντας να διερευνήσει την προοπτική που δίνει η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι θέμα που απασχολεί τόσο τους πελάτες όσο και τους εργαζόμενους, μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών, ενός εργοστασίου παραγωγής, μίας τράπεζας κ.τ.λ. Γι’ αυτό τον λόγο η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας προσπαθεί να κατευθύνει αρχικά την διεύθυνση μιας επιχείρησης και έπειτα μαζικά ολόκληρο το προσωπικό της έτσι ώστε να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα σε θέματα ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών. Όλα αυτά λοιπόν οδηγούν στην αναγκαιότητα εφαρμογής ενός συστήματος που δεν είναι άλλο από το ISO 9001:2008. Το ISO είναι ένα σύστημα το οποίο περιγράφει τις απαιτήσεις για Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί σήμερα πρέπει να εργαστούν μέσα στα πλαίσια ενός συστήματος διοίκησης ποιότητας, αν θέλουν να παράγουν ποιοτικά προϊόντα και ποιοτικές παρεχόμενες υπηρεσίες. Επιπλέον, δεν πρέπει να διατείνονται μόνο ότι έχουν προϊόντα ποιότητας, αλλά πρέπει παράλληλα να το αποδεικνύουν ότι είναι ικανές να παράγουν αυτά τα προϊόντα.

Thesis
NonPeerReviewed

ISO 9001 Standard-Greece
Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας
Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών


Greek

2010

http://anaktisis.uowm.gr/7217/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)