Ο κλάδος της ένδυσης: η δομή, οι εξελίξεις και οι τρόποι ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου
Ρωμύλιου, Φωτεινή Γ.
Η εργασία αυτή παρουσιάζει στοιχεία όσον αφορά την εγχώρια αγορά του κλάδου της ένδυσης, στηριζόμενη σε δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας (2000 - 2010). Αρχικά, δίνει έμφαση στο πώς δομείται ο συγκεκριμένος κλάδος και στις εξελίξεις που αρμόζει να αντιμετωπίσει. Επίσης, χρησιμοποιούνται κάποια σχήματα και πίνακες, μέσω των οποίων επιδιώκεται να υπάρξει μία καλύτερη πληροφόρηση και απεικόνιση των στοιχείων όλων αυτών που αποτελούν τη δομή του κλάδου της ένδυσης και τις εξελίξεις που βιώνει. Τέλος, τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη συλλογή των στοιχείων είναι ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις ένδυσης επιβάλλεται να αναλάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να ανταπεξέλθουν στον εγχώριο και διεθνή ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά, υιοθετώντας νέες στρατηγικές, οι οποίες αρμόζει να αποσκοπούν στην αντιμετώπιση του παραεμπορίου και στην ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων ένδυσης.