Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις
Γεώργου, Καλυψώ
Στην ανάλυση που ακολουθεί βασικός σκοπός είναι να διερευνηθούν εκατό Ανώνυμες Ελληνικές Εταιρίες, οι οποίες έχουν λογαριασμό στο facebook και να προσδιοριστούν οι έννοιες των εργαλείων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια ακολουθεί η έρευνα, μέσω της οποίας θα αναλυθούν και θα εξαχθούν τα αποτελέσματα για το ποιά εταιρεία έχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και επιρροή στο καταναλωτικό κοινό. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι δευτερογενής, διότι οι πηγές μας βασίζονται κατά κύριο λόγο σε επιστημονικά άρθρα και σε ιστοτόπους. Είναι επίσης ποσοτική έρευνα, γιατί αναλύει ποσοτικές μεταβλητές. Τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας για τις κατηγορίες είδη ενδυμάτων – κομμώσεων - παιχνιδιών δείχνουν ότι υπερτερούν στα ποσοτικά δεδομένα του facebook, όπως είναι τα like page, posts, like posts, shares και comments σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες και αυτό φαίνεται, στις αναλύσεις και στους πίνακες που θα ακολουθήσουν στα επόμενα κεφάλαια.