Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές των ευρωεκλογών 2014
Γεωργιάδου, Βασιλική
Στην εργασία με θέμα «η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές κατά την περίοδο των ευρωεκλογών 2014» έχει ως στόχο να ερμηνεύσει αρχικά το τι είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι είναι ευρωβουλευτές και ευρωεκλογές και πως σχετίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την πολιτική.
Η μεθοδολογία που επιλέχτηκε είναι ποιοτική με ανάλυση περιεχομένου κάνοντας καταγραφή στο πόσο και πόσοι ευρωβουλευτές χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την προεκλογική περίοδο των ευρωεκλογών 2014. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα είναι τα πιο δημοφιλέστερα που είναι το facebook,twitter,youtube.
Tα συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι στις ευρωεκλογές πήραν μέρος 40 κόμματα και συνολικά 1.171 υποψήφιοι. Συμπαιρένουμε ότι οι Έλληνες ευρωβουλευτές δεν χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτο στην προτίμηση τους είναι το facebook ακολουθεί το youtube και το twitter. Ωστόσο, παρατηρήθηκε ότι όσοι υποψήφιοι χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν επιτυχία και στις εκλογές. Οι αναρτήσεις που ανέβαζαν ήταν σχετικά με την καθημερινότητα τους αλλά και την πολιτική τους ιδιότητα ενώ ανέβαζαν ειδήσεις της επικαιρότητας τις οποίες και σχολίαζαν με τους φίλους τους σε αυτά τα μέσα.