Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά
Τράμπας, Κωνσταντίνος Β.
Το παγκόσμιο marketing αναφέρεται στην ανάλυση του καταναλωτικού δυναμικού σε παγκόσμια κλίμακα και όχι σε μεμονωμένα κράτη, και σύγκριση του δυναμικού αυτού με αυτό της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι , δημιουργείται ένα οικουμενικό δίκτυο από οργανώσεις πωλήσεων και μεταφοράς. Σε αυτό το σύστημα αναδιπλώνεται η πολυεθνική επιχείρηση , η οποία δρα και αναπτύσσεται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν πολυκεντρικές διευθύνσεις στις οποίες τα κέντρα λήψεως αποφάσεων είναι κατεσπαρμένα σε ολόκληρη την υφήλιο. Έτσι μεταφερόμαστε από τη διεθνική οικονομία στη παγκόσμια οικονομία.