Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β.

Το παγκόσμιο marketing αναφέρεται στην ανάλυση του καταναλωτικού δυναμικού σε παγκόσμια κλίμακα και όχι σε μεμονωμένα κράτη, και σύγκριση του δυναμικού αυτού με αυτό της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι , δημιουργείται ένα οικουμενικό δίκτυο από οργανώσεις πωλήσεων και μεταφοράς. Σε αυτό το σύστημα αναδιπλώνεται η πολυεθνική επιχείρηση , η οποία δρα και αναπτύσσεται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν πολυκεντρικές διευθύνσεις στις οποίες τα κέντρα λήψεως αποφάσεων είναι κατεσπαρμένα σε ολόκληρη την υφήλιο. Έτσι μεταφερόμαστε από τη διεθνική οικονομία στη παγκόσμια οικονομία.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Παγκόσμια οικονομία


Greek

2000

http://anaktisis.uowm.gr/8356/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)