Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε διεθνείς κλαδικές εκθέσεις και οι επιδράσεις στον τομέα των ελληνικών τροφίμων.
Αργύρης, Απόστολος
Η ανάπτυξη των εκθέσεων στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το παρελθόν, ωστόσο βρίσκεται ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες οι οποίες πραγματοποιούν ετησίως πολλές εμπορικές εκθέσεις σε διαφορετικούς κλάδους.
Η Ελλάδα μέσω της ανάπτυξης των εμπορικών εκθέσεων μπορεί να καταφέρει να ενισχύσει την εικόνα της και να βελτιώσει τις πωλήσεις και συνεπώς το εμπόριο της. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να οδηγήσουν στην ενίσχυση των εξαγωγών της χώρας μας και συνεπώς και της οικονομίας της.
Βέβαια εκτός από την ενίσχυση των εμπορικών εκθέσεων, η Ελλάδα θα πρέπει να προβεί και σε συνεργασίες με άλλες χώρες όπως είναι οι Βαλκανικές, στις οποίες υπάρχει έντονη ζήτηση των προϊόντων της αλλά και κινητικότητα στην αγορά.
Στην μελέτη αυτή θα εξεταστούν οι δυνατότητες ανάπτυξης των εμπορικών εκθέσεων στην Ελλάδα, τι ισχύει την σημερινή εποχή και πως μπορεί να συνεργαστεί η χώρα μας με άλλες χώρες προκειμένου να ενισχύσει το εμπόριο της.