Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer
Βάλμη, Μαρία
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της αναγκαιότητας του στρατηγικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Επιχειρείται μία έρευνα προκειμένου να γίνει κατανοητό πόσο σημαντικό θεωρείται το στρατηγικό μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις ως προς την επίτευξη των σκοπών τους. Ακόμη γίνεται καταγραφή των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ και του πλαισίου των στρατηγικών που υιοθετούν οι επιχειρήσεις. Πιο αναλυτικά αποτυπώνονται οι στρατηγικές και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να διαμορφώσουν ένα υγείες περιβάλλον και να μπορούν να κατακτούν το όραμα τους. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής πραγματοποιείται μία πρωτογενής ποιοτική έρευνα, όπου προσδιορίζονται οι στρατηγικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η επιχείρηση «Κερκυραϊκή Μπύρα».