Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

Μαραγκού, Μαρία-Ελένη

Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επηρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου σε καθημερινή φάση, είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Η μεν διαφήμιση περιλαμβάνει, κυρίως, τον υλικό κόσμο, ενώ η προπαγάνδα στοχεύει στη ιδεολογία που αφορά ιδέες και αξίες. Στην παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης της σχέσης των δυο αυτών εννοιών και των μέσων που τις διέπουν, σκοπός αποτελεί η σύγκρισή τους ώστε να φανεί ο βαθμός και ο τρόπος επίδρασής τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Επίσης, η εργασία αυτή αναφέρεται στους τρόπους προστασίας για την αποφυγή της παραπλάνησης και της χειραγώγησης του κοινού στο οποίο απευθύνονται.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Ψυχολογικές απόψεις


Greek

2017-02

http://anaktisis.uowm.gr/8929/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)