Η εργασία αποτελεί την προσπάθεια ανάλυσης του event marketing και αποσκοπεί στην επεξήγηση πολλών πιθανών ερωτημάτων σε σχέση με το event. Αρχικά θα αναφερθούμε στην δημιουργία, το ιστορικό υπόβαθρο και την ουσιαστική ανάλυση του event με βάση τον ορισμό του και τις κατηγορίες στις οποίες χωρίζεται.
Στη συνέχεια θα εξετάσουμε σε ένα πιο ειδικό επίπεδο το event marketing αναλύοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό του, τις ενέργειες προώθησης του, τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά τα οποία οδηγούν σε ένα πετυχημένο event marketing.
Αργότερα θα εμβαθύνουμε στην περίπτωση της Redbull, μελετώντας την εταιρεία, την ιστορία της και γενικότερα τα θέματα της εργασίας όπως υλοποιούνται από τη συγκεκριμένη επωνυμία.
Κλείνοντας η εργασία ασχολείται ειδικότερα με το event marketing ενός από τα πιο εντυπωσιακά event της Redbull, το Redbull Stratos. Αναλύουμε τους κυριότερους στόχους του, το χρονοδιάγραμμα που ακολούθησαν για τη διεκπεραίωση του event, της στρατηγικές marketing που ακολούθησαν, την απήχηση που είχε στα social media και τέλος το μήνυμα το οποίο ήθελε να περάσει η εταιρεία στον κόσμο.