Η προβολή του ελληνικού τουριστικού στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και η επίδραση του στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων
Τούση, Γεωργία
Ροδίτου, Αγγελική
Η εργασία αυτή παρουσιάζει την έρευνα όσο αναφορά την επίδραση των διεθνών εκθέσεων στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων. Δίνει έμφαση στην προβολή και την θέση της Ελλάδας στις τουριστικές εκθέσεις.
Επίσης παρουσιάζονται σύμφωνα με τα αποτελέσματα από όλη την συλλογή στοιχείων, η συμβολή των εκθέσεων τουρισμού στην ελληνική οικονομία καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια.
Πέρα από αυτό χρησιμοποιούνται πίνακες και διαγράμματα που απεικονίζουν την κατάταξη των χωρών και κυρίως της Ελλάδας ανάλογα με τον αριθμό αφίξεων.
Ακόμα αναφέρονται και οι παράγοντες στην ανάπτυξη του εκθεσιακού τουρισμού καθώς και τα οφέλη του για τους εκθέτες και τους τουριστικούς προορισμούς.
Το ελληνικό τουριστικό προϊόν έχει ενισχυθεί αναμφισβήτητα πολύ με την προβολή του στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού, αυτό αποδεικνύεται και από την παγκόσμια θέση της Ελλάδας σε σχέση με την θέση των κυριοτέρων ανταγωνιστικών χωρών.