Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών.

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών.

Κουπελίδου, Νίκη-Χριστίνα

Οι δημόσιες σχέσεις έχουν οριστεί με ποικίλους και διαφόρους ορισμούς, όμως η σημασία της είναι μια και δεν μεταβάλλεται. Μια επιχείρηση, ένα άτομο, ένας οργανισμός που χρησιμοποιεί τις δημόσιες σχέσεις έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια θετική εικόνα προς το κοινό. Σημαντική προϋπόθεση για να σημειώσουν επιτυχία οι δημόσιες σχέσεις είναι να συνοδεύονται από την κατανόηση των αναγκών και την γνώμη του κοινού στην οποία απευθύνεται μια επιχείρηση. Ο μεγάλος ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση καθημερινά, καθιστά απαραίτητη την χρήση των δημοσίων σχέσεων ώστε να λειτουργήσει πάνω σε γερά θεμέλια με διάρκεια, εξέλιξη ώστε να πληθύνει την παραγωγικότητα και το κέρδος της. Συνεπώς οι δημόσιες σχέσεις προσθέτουν κύρος σε μια επιχείρηση, άτομο, οργανισμό και στοχεύουν στην εμπιστοσύνη που θα εμπνέουν στις ομάδες-κοινού που απευθύνονται. Ωστόσο οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι εργαλείο επικοινωνίας που χρησιμοποιείται μόνο από ιδιωτικές επιχειρήσεις αλλά και από μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Η ειδοποιός διαφορά των επιχειρήσεων και των μη κυβερνητικών οργανισμών είναι ότι οι επιχειρήσεις έχουν ως στόχο το κέρδος ενώ οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί υπάρχουν και λειτουργούν για έναν κοινό καλό σκοπό. Για τον λόγο αυτό οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί έχουν την ίδια ανάγκη αξιοποίησης των δημοσίων σχέσεων αφού οι ανάγκες συλλογής κεφαλαίων, η προώθηση του εθελοντισμού και η δημιουργία μια θετικής εικόνας του οργανισμού για τον σκοπό της αλλά και τα επιτεύγματα της, τις καθιστούν απαραίτητες. Ο τρόπος χρήσης των δημοσίων σχέσεων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και στους μη κυβερνητικούς οργανισμούς μπορεί να σημειώνει κάποιες διαφορές ωστόσο ο σκοπός και των δυο είναι κοινός. Επίσης θα πραγματοποιηθεί μια μελέτη περίπτωσης που αφορά των μη κυβερνητικό οργανισμό Πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών, για το οποίο θα διερευνηθεί το ιστορικό του, οι δράσεις και ο σκοπός του αλλά και πως επιτυγχάνεται η επικοινωνία του με τους πολίτες.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες δαπάνες
Μη κυβερνητικές οργανώσεις


Greek

2017-09

http://anaktisis.uowm.gr/9564/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)