Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο οι Έλληνες καταναλωτές συμμετέχουν στην αγοραθεραπεία, καθώς και τα συναισθήματα που νοιώθουν πριν και κατά την διάρκεια των αγορών τους.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη στο θεωρητικό μέρος και στο πρακτικό μέρος. Ο αριθμός των ατόμων που πήραν μέρος στην συγκεκριμένη έρευνα ήταν 218 άτομα.
Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν πως οι Έλληνες καταναλωτές συμμετέχουν στην αγοραθεραπεία όταν θέλουν να ξεφύγουν από καταστάσεις που τους προκαλούν άγχος, παρόλο αυτά όμως δεν οδηγούνται στην ψυχαναγκαστική κατανάλωση. Επίσης οι περισσότεροι που συμμετείχαν στην έρευνα κατά την διάρκεια των αγορών τους νοιώθουν καλύτερα με τον εαυτό τους και πιο χαρούμενοι καθώς έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα στυλ που υπάρχουν απολαμβάνοντας κάθε
φορά το ευχάριστο περιβάλλον που επικρατεί.