Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., & Τσάφος, Β. (Επιμ.) (2016). Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται. Αθήνα: Gutenberg

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., & Τσάφος, Β. (Επιμ.) (2016). Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται. Αθήνα: Gutenberg (EL)
Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., & Τσάφος, Β. (Επιμ.) (2016). Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται. Αθήνα: Gutenberg (EN)

Askouni, Nelly

Βιβλιοπαρουσίαση (EL)
book review (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης

Greek

2017-12-12

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/15336

ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH (EL)


2459-3737
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 3 (2017); 157-161 (EL)
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 3 (2017); 157-161 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2017 Nelly Askouni (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)