Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο

570: Βέικου, Χρυσούλα-Χριστίνα (Αξιολόγηση - Συντονίστρια) Κατσίρας, Λεωνίδας (Αξιολόγηση) Μπίκος, Γεώργιος (Αξιολόγηση) Πατσός, Χρήστος (Αξιολόγηση) Ρουμπίδης, Χρήστος (Επιστημονική εποπτεία) Γεωργούση, Ακριβή (Εκπόνηση) Γρηγοροπούλου, Σωτηρία (Εκπόνηση)

Ο εν λόγω Οδηγός στοχεύει στη δημιουργία του καλύτερου δυνατού μαθησιακού περιβάλλοντος και στη μεγιστοποίηση της αξιοποίησης του χρόνου των μαθητών στο σχολείο, στο σεβασμό στο πρόσωπο και τον πολιτισμό τους, στις ιδιαιτερότητες και την κουλτούρα των παιδιών της σημερινής πολυπολιτισμικής κοινωνίας μας. Επίσης στηρίζεται στις θεμελιώδεις παιδαγωγικές αρχές, όπως είναι η μαθητοκεντρική διδασκαλία, έτσι ώστε η εκπαίδευση και η διδασκαλία να οργανώνεται κατά το δυνατόν με αφετηρία τον κάθε μαθητή ξεχωριστά. Οι βασικοί του άξονες είναι η δημιουργία κινήτρων μάθησης για τον μαθητή αλλά και η προσφορά δυνατοτήτων καινοτόμου δράσης για τον εκπαιδευτικό, ενισχύοντας την αυτονομία του εκπαιδευτικού έργου και τον κριτικό αναστοχασμό του εκπαιδευτικού και μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους της διδακτικής πράξης από τα αντικείμενα διδασκαλίας στα δρώντα υποκείμενα, στον εκπαιδευτικό και στον μαθητή.

Text
Text (Guide)

πολιτική επιστήμη
κοινωνικές επιστήμες
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
πρόγραμμα διδασκαλίας
εκπαίδευση


Greek

2015

http://hdl.handle.net/10795/1730
http://repository.edulll.gr/1730




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)