Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Φυσική Αγωγή (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Φυσική Αγωγή (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο

570: Παπαϊωάννου, Αθανάσιος (Αξιολόγηση - Συντονιστής) Δανιά, Ασπασία (Αξιολόγηση) Ζαμπετάκη, Λήδα (Αξιολόγηση) Κάμτσιος, Σπυρίδων (Αξιολόγηση) Χριστοδουλίδης, Τριαντάφυλλος (Αξιολόγηση) Διγγελίδης, Νικόλαος (Επιστημονική εποπτεία) Γούδας, Μάριος (Εκπόνηση) Θεοδοσίου, Αργύριος (Εκπόνηση) Θεοδωράκης, Ιωάννης (Εκπόνηση) Κολοβελώνης, Αθανάσιος (Εκπόνηση) Κοσμίδου, Ευδοξία (Εκπόνηση) Μυλώσης, Δημήτριος (Εκπόνηση) Ντάνης, Απόστολος (Εκπόνηση) Πατσιάουρας, Αστέριος (Εκπόνηση)

Ο παρών Οδηγός αποτελεί «Εργαλείο» για τον διδάσκοντα και είναι οργανωμένος στα ακόλουθα πέντε μέρη: • Πρώτο μέρος: Συνοπτική αναφορά στο φιλοσοφικό πλαίσιο του μαθήματος, τη δομή του Προγράμματος Σπουδών και τη μεθοδολογία ανάλυσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων. • Δεύτερο μέρος: Γενικότερες οδηγίες για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο πάνω σε σύγχρονα θέματα που αφορούν την αποτελεσματικότητα στη διδασκαλία σε σχέση με τις καινοτομίες που προτείνονται. • Τρίτο μέρος: Ειδικότερες οδηγίες και παραδείγματα για τη διδασκαλία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα σχεδίων εργασίας ή/και ενοτήτων μαθημάτων, σύμφωνα με τα προτεινόμενα στο Πρόγραμμα Σπουδών, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από τους διδάσκοντες ως έχουν. • Τέταρτο μέρος: Κατευθυντήριες γραμμές και συγκεκριμένες οδηγίες για την αξιολόγηση του μαθητή. • Πέμπτο μέρος: Κατευθυντήριες γραμμές για την οργάνωση και προγραμματισμό του μαθήματος, καθώς και οδηγίες για κατάλληλη επιλογή περιεχομένου. Τέλος, στο Παράρτημα δίνονται ορισμένες φόρμες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός είτε α) για να σχεδιάσει δράσεις με βάση τους επιμέρους σκοπούς και υποσκοπούς του Προγράμματος Σπουδών, είτε β) να αξιοποιήσει σε κάθε προτεινόμενη δράση (σχέδιο εργασίας ή ενότητα μαθημάτων) μαζί με τους μαθητές.

Text
Text (Guide)

διδακτικό υλικό
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
πρόγραμμα διδασκαλίας
εκπαίδευση
σωματική αγωγή


Greek

2015

http://repository.edulll.gr/1755
http://hdl.handle.net/10795/1755




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)