Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται ένας τρόπος συστηματικής παρατήρησης σχετικά με τις διδακτικές προσεγγίσεις σε τάξεις των Μαθηματικών στις τρεις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου από τελειόφοιτους/ες φοιτητές/τριες Παιδαγωγικού Τμήματος. Επιχειρήθηκε μέσα από την παρατήρηση τάξεων των Μαθηματικών η ανίχνευση πιθανών κονστρουκτιβιστικών γνωρισμάτων (Driver & Oldham, 1986), η μελέτη των χρησιμοποιούμενων στρατηγικών διδασκαλίας (Beck, 1998) και η αναζήτηση χαρακτηριστικών μιας σύγχρονης τάξης των Μαθηματικών στην καθημερινή διδακτική εφαρμογή τους. Με τη μελέτη αυτή αναδύονται ερωτήματα για την εκπαίδευση των φοιτητών/τριών ως προς την παρατήρηση της πολυπλοκότητας μιας τάξης Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
(EL)
This paper presents a way of systematically observing teaching approaches in Mathematics classes of the three upper classes of Primary Schools by graduate students of Pedagogical Department. Through this class observation, the detection of possible constructivist traits (Driver & Oldham, 1986), of teaching strategies used (Beck, 1998) and of features of a modern class of Matheatics was attempted. In this study, questions concerning the education of students about classroom observation of the complexity of a matheatics class were revealed.
(EN)
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Παρατήρηση
(EL)
Class observation
(EN)
αποτύπωση διδακτικών προσεγγίσεων στα Μαθηματικά
(EL)