Κρίσιμοι παράγοντες ανάληψης περιβαλλοντικών δράσεων στα σχολεία

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Κρίσιμοι παράγοντες ανάληψης περιβαλλοντικών δράσεων στα σχολεία (EL)

Κύδρος, Δημήτριος
Μπλάνας, Γεώργιος
Γκερμπεσιώτη, Γραμματία
Τσιρούκης, Αχιλλέας

Η περιβαλλοντική εκπαίδευση ως αντικείμενο έρευνας της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας δεν είναι πρόσφατη. Ωστόσο, οι περισσότερες έρευνες ασχολήθηκαν με τα αποτελέσματα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή τις διαφορετικές διδακτικές μεθοδολογίες και ελάχιστα με τη διερεύνηση της επιρροής των μορφών διοίκησης, οργάνωσης και δικτύωσης της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών στην αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων και έργων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Η παρούσα ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας αποτυπώνει με συστηματικό τρόπο  τους κρίσιμους παράγοντες που ωθούν ή απωθούν τους εκπαιδευτικούς από το να συμμετάσχουν σε προγράμματα περιβαλλοντικών δράσεων. Η ανασκοπική έρευνα και μετα-ανάλυση αποκαλύπτει ότι οι συχνότερα απαντώμενοι παράγοντες είναι οι ακόλουθοι: κίνητρα των εκπαιδευτικών, η κοινωνική τους δικτύωση,  το στυλ ηγεσίας, το σχολικό κλίμα, αλλά και η οργανωσιακή κουλτούρα των σχολείων. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

Περιβαλλοντική Δράση (EL)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (EL)
Κρίσιμοι Συντελεστές Επιτυχίας (EL)


Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία

Greek

2022-01-16


ΕΛ.Ε.ΕΤ.Π.Ε.Α. (EL)

2585-3813
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία; Τόμ. 3 Αρ. 2 (2021): Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία; 22-48 (EL)
Environmental Education for Sustainability; Vol. 3 No. 2 (2021): Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία; 22-48 (EN)

Copyright (c) 2022 Environmental Education for Sustainability (EN)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)