Ένα φαινόμενο που αναδύεται στις μέρες μας είναι ο εθισμός στο διαδίκτυο. Πολλοί νέοι αφιερώνουν συστηματικά χρόνο στο διαδίκτυο, αδυνατώντας να σταματήσουν, ή έστω να μειώσουν τις ώρες που αφιερώνουν μπροστά στην οθόνη. Οι αρνητικές συνέπειες της κατάστασης αυτής ήδη αντανακλώνται στο οικογενειακό, στο σχολικό και στο επαγγελματικό περιβάλλον των ατόμων. Ωστόσο, υπάρχει μεγάλη συζήτηση στην επιστημονική κοινότητα, για το αν ο εθισμός στο διαδίκτυο αποτελεί μια ξεχωριστή ψυχική διαταραχή. Έρευνες, ελληνικές και διεθνείς που έχουν προσανατολιστεί προς αυτή την κατεύθυνση, φανερώνουν ότι οι έφηβοι αποτελούν μια κοινωνική ομάδα που παρουσιάζεται ως ομάδα «υψηλού κινδύνου». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί το μέγεθος του εθισμού στο διαδίκτυο σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στην Ελλάδα, ηλικίας 13 έως 18 ετών. Επιμέρους στόχοι είναι να διερευνηθεί η διείσδυση του διαδικτύου στους νέους και να εξερευνηθούν ορισμένοι παράγοντες που σχετίζονται με τον εθισμό, όπως για παράδειγμα, το φύλο. Για το λόγο αυτό, διεξήχθη ποσοτική έρευνα, με διαγνωστικό ερωτηματολόγιο σε 1.091 μαθητές, από 5 Γυμνάσια και 5 Λύκεια, σε 3 περιοχές της Ελλάδας, την Αττική, την Χαλκίδα και την Ρόδο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ποσοστό εθισμού στο σύνολο των ερωτηθέντων 11,82%. Δηλαδή, από τους 1.091 μαθητές, οι 129 βρέθηκαν εθισμένοι στο διαδίκτυο, εκ των οποίων το 55% αποτελούνταν από αγόρια, ενώ το 45% από κορίτσια. Επίσης, το 93% των μαθητών ασχολείται με το διαδίκτυο, είτε από τον χώρο του σπιτιού, είτε από οποιοδήποτε άλλο χώρο, σχολικό ή μη. Τέλος, διερευνήθηκαν συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως η περιοχή, το σχολείο, οι σχολικές επιδόσεις και το επίπεδο εκπαίδευσης των γονέων, για την σχέση τους με τον εθισμό στο διαδίκτυο. Λέξεις – Κλειδιά : Εθισμός στο διαδίκτυο, έρευνα, ερωτηματολόγιο, μαθητές.