Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η νοητική οικοδόμηση του φαινομένου της θερμικής διαστολής και συστολής των στερεών στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια εμπειρική έρευνα

Αντωνίου, Ειρήνη
Νάστη, Ελένη
Ραβάνης, Κωνσταντίνος

Κόκκοτας, Παναγιώτης
Ravanis, Konstantinos
Antoniou, Irini
Nasti, Eleni

Το κείμενο αυτό παρουσιάζει τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας με αντικείμενο τη συγκρότηση στη σκέψη παιδιών προσχολικής ηλικίας μιας νοητικής παράστασης συμβατής με το επιστημονικό μοντέλο.
This paper presents the results of empirical research on the construction of a representation of the phenomenon of thermal expansion and contraction of metals in preschool children’s thinking, which is compatible with the model used in science education.

Book Chapter/Part of Publication

Preschool education
Thermal expansion
Θερμική συστολή
Προσχολική εκπαίδευση
Thermal contraction
Θερμική διαστολή


Διδακτικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : σύγχρονοι προβληματισμοί

Greek

2017-12-11T11:15:29Z
2000

http://hdl.handle.net/10889/10795

Τυπωθήτω


Διδακτικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : σύγχρονοι προβληματισμοί




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)