The e-leaning environment of the combined dynamic model of language learning of EDIAMME for the teaching of history

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)

Το Ηλεκρονικό Περιβάλλον Μάθησης της Ιστορίας του Συνδυαστικού Δυναμικού Μοντέλου Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ) του ΕΔΙΑΜΜΕ (EL)
The e-leaning environment of the combined dynamic model of language learning of EDIAMME for the teaching of history (EN)

Χουρδάκης, Αντώνιος
Σπαντιδάκης, Ιωάννης
Πολύζου, Αγγελική
Καρβούνης, Λάμπρος
Βασαρμίδου, Δέσποινα

Το άρθρο αυτό αναφέρεται στο περιβάλλον της Ιστορίας, ως τμήμα του Ηλεκτρονικού περιβάλλοντος Μάθησης που υλοποιήθηκε από το ΕΔΙΑΜΜΕ για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης ή δεύτερης. Το άρθρο αποτελείται από δύο μέρη, εκ των οποίων στο πρώτο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού του περιβάλλοντος σύμφωνα με την πολυμεσική μάθηση και στο δεύτερο η δομή και οι δυνατότητες που δίνει στο μαθητή-χρήστη. (EL)
This paper discusses the e-learning environment for the teaching of history which is part of the EDIAMME. This was initially designed for the teaching of Greek as a foreign language. The current paper consists of two parts: the first part where we discuss the learning principles within which the e-learning environment was designed and the second part where we present its potential for teaching and learning. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Θεωρίες Μάθησης (EL)
Πολυμέσα και μάθηση (EL)
Συνδυαστική γλωσσική μάθηση (EL)
Ψηφιακή ιστορία (EL)
Ηλεκτρονική Μάθηση (e-learning) (EL)
Αρχές των Πολυμέσων (EL)
Συνδιαστική Διδακτική της Ιστορίας (EL)
e-learning (EN)
learning theories (EN)
combined language learning (EN)
digital history (EN)
combined teaching of history (EN)
multimedia and learning (EN)
multimedia principles (EN)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

2016-06-09


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 7, Αρ. 4A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EN)

Copyright (c) 2016 Αντώνιος Χουρδάκης, Ιωάννης Σπαντιδάκης, Αγγελική Πολύζου, Δέσποινα Βασαρμίδου, Λάμπρος Καρβούνης (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)