Το Ηλεκρονικό Περιβάλλον Μάθησης της Ιστορίας του Συνδυαστικού Δυναμικού Μοντέλου Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ) του ΕΔΙΑΜΜΕ
(EL)
The e-leaning environment of the combined dynamic model of language learning of EDIAMME for the teaching of history
(EN)
Χουρδάκης, Αντώνιος
Σπαντιδάκης, Ιωάννης
Πολύζου, Αγγελική
Καρβούνης, Λάμπρος
Βασαρμίδου, Δέσποινα
Το άρθρο αυτό αναφέρεται στο περιβάλλον της Ιστορίας, ως τμήμα του Ηλεκτρονικού περιβάλλοντος Μάθησης που υλοποιήθηκε από το ΕΔΙΑΜΜΕ για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης ή δεύτερης. Το άρθρο αποτελείται από δύο μέρη, εκ των οποίων στο πρώτο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού του περιβάλλοντος σύμφωνα με την πολυμεσική μάθηση και στο δεύτερο η δομή και οι δυνατότητες που δίνει στο μαθητή-χρήστη.
(EL)
This paper discusses the e-learning environment for the teaching of history which is part of the EDIAMME. This was initially designed for the teaching of Greek as a foreign language. The current paper consists of two parts: the first part where we discuss the learning principles within which the e-learning environment was designed and the second part where we present its potential for teaching and learning.
(EN)