Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και διαφοροποιημένων τεχνικών με τον τίτλο «Τα φυτά στη ζωή μας». Εμπλέκει πέντε μαθησιακές περιοχές (γλώσσα, φυσικές επιστήμες, ΤΠΕ, μαθηματικά και περιββαλοντική εκπαίδευση) και απευθύνεται σε παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και πρώτης ηλικιακής τροχιάς, 6 έως 9 ετών. Η οργάνωση της τάξης με άξονα τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην δημιουργία ενός διαφοροποιημένου περιβάλλοντος εργασίας, κατάλληλο για όλους τους μαθητές/τριες, ενώ η χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων προσδίδει προστιθέμενη αξία σε αυτό. Η υλοποίησή του εκπληρεί την δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης για την κατάκτηση γνώσεων του πεδίου των φυσικών επιστημών και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
(EL)
Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και διαφοροποιημένων τεχνικών με τον τίτλο «Τα φυτά στη ζωή μας». Εμπλέκει πέντε μαθησιακές περιοχές (γλώσσα, φυσικές επιστήμες, ΤΠΕ, μαθηματικά και περιββαλοντική εκπαίδευση) και απευθύνεται σε παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και πρώτης ηλικιακής τροχιάς, 6 έως 9 ετών. Η οργάνωση της τάξης με άξονα τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην δημιουργία ενός διαφοροποιημένου περιβάλλοντος εργασίας, κατάλληλο για όλους τους μαθητές/τριες, ενώ η χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων προσδίδει προστιθέμενη αξία σε αυτό. Η υλοποίησή του εκπληρεί την δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης για την κατάκτηση γνώσεων του πεδίου των φυσικών επιστημών και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
(EN)