δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Editorial (EL)

Λιοναράκης, Αντώνης

Κίνδυνος αποδόμησης της πιο δημοκρατικής ακαδημαϊκής καινοτομίας που υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα: του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Η αφορμή για αυτό το κείμενο απορρέει από τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς που συζητιούνται, κυρίως το τελευταίο διάστημα, στους ακαδημαϊκούς, αλλά και πολιτικούς κύκλους για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Όχι στους δημοσιογραφικούς, μιας και οι δημοσιογραφικές επεμβάσεις στο αντικείμενο εδώ και πολλά χρόνια έχουν αποδειχθεί ανακριβείς και αναξιόπιστες.    Το 1997, όταν ψηφίστηκε ο νόμος για το ΕΑΠ στην Ελληνική βουλή, η μοναδική συζήτηση και διάλογος που έγινε, ήταν για την έδρα του ιδρύματος και ποια πόλη θα την είχε. Καμία συζήτηση δεν έγινε ποτέ επί της ουσίας περί της καινοτομίας και των ιδιαιτεροτήτων του. Δυστυχώς, αυτή η αντίληψη συνεχίστηκε και αργότερα πιο γενικευμένη και καθόρισε σε ένα βαθμό τη στρατηγική των προβληματισμών των υπευθύνων.  (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
προβληματισμοί (EL)
καινοτομία (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2015-01-01

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/9871

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2015); 1-7 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 11 No. 1 (2015); 1-7 (EN)

Copyright (c) 2020 Αντώνης Λιοναράκης (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.