Μεθοδολογία Αξιολόγησης της Εφαρμογής Περιήγησης στο Πάρκο Απολιθωμένου Δάσους του Σιγρίου, Λέσβου
(EN)
Κεχρινιώτη, Μαρία Νεφέλη
Νείρος, Αντώνιος
Κεχρινιώτης, Παναγιώτης
Χρησιμοποιήσαμε το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού App Inventor ΙΙ του MIT προκειμένου να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε μια εφαρμογή περιήγησης στο γεωπάρκο Σιγρίου στη Λέσβο. Η εφαρμογή μπορεί να «τρέξει» σε κινητές συσκευές ή tablet με το λειτουργικό σύστημα Android. Στόχος της εργασίας είναι η προβολή του γεωπάρκου μέσω μίας διαδραστικής εφαρμογής στην οποία οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να πλοηγηθούν σε αυτό, βλέποντας πληροφορίες για κάθε έκθεμα του δάσους (κορμοί απολιθωμένων δένδρων). Χρησιμοποιήσαμε εικόνες για να αναπαραστήσουμε τις 4 κύριες περιπατητικές διαδρομές του γεωπάρκου. Αξιοποιήσαμε στοιχεία (εικόνες και κειμένα σχετικά με απολιθώματα του απολιθωμένου δάσους Σιγρίου Λέσβου), από τον «Οδηγό Πάρκου Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου» (Ζούρος, 2016). Τέλος, χρησιμοποιήθηκε ο οπτικός προγραμματισμός προκειμένου να γίνει η σχεδίαση, η ανάπτυξη και η υλοποίηση της συγκεκριμένης εφαρμογής. Το συγκεκριμένο περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού (AppInventor II), διαθέτει μια απλή, σαφή και ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού με πλακίδια, που επιτρέπει σύντομο κύκλο ανάπτυξης προγραμμάτων με άμεση εκτέλεση εντολών. Από τα συμπεράσματα της εργασίας φαίνεται καθαρά η επίτευξη των στόχων που θέσαμε.
(EN)