LA REVUE Η ΤΕΧΝΗ (I. TECHNI), OEUVRE D'EDITEUR DE K. CHATZOPOULOS ET CREATION SPIRITUELLE DE K. PALAMAS, CONTRIBUA A LA PROPULSION DES DEMANDES TRES IMPORTANTES EN CE QUI CONCERNE LA MODERNISATION DE LA LITTERATURE NEOGREQUE. ELLE ETABLILE TYPE DE LA REVUE LITTERAIRE, ELLE A APPUYE AVEC PERSPICACITE ET AUDACE LE SYMBOLISME POUR LE RENOUVELLEMENT DE LA POESIE ET A EVOQUE UN DIALOGUE DE CONTESTATION AUTOUR DES QUESTIONS D'ART ET D'ESTHETIQUE. ELLE ADOPTA LA LANGUE VULGAIRE EN RESPECTANT EN MEME TEMPS L'INDEPENDANCE SPIRITUELLE ET LINGUAL DE L'AUTEUR. ELLESE RANGES EN FAVEUR D'AU ART LIBERE DE TOUT ELEMENT ANTI ESTHETIQUE. ELLE A REMIS DES QUESTIONS-TABOUES (EXISTANCE DU BIEN DU MAL, LE ROLE DU SATAN E.T.C.) MAIS SES CHOIX LITTERAIRES (SYMBOLISME TRANSCEDNATALE/ POESIE), ARTISTIQUES (ESTETITISME, ECLECTICISME, MORBIDITE, ART POUR PEU DE GENS) ET SOCIALES (NIETZCHE ET SA THEORIE DE SURHUMAIN) ENPERTE D'AUTRES QUESTIONS URGENTES (REALISME/PROSE, SOCIALISME, ART SOCIAL), DETERMINERENT SON POINT LITTERAIRE ET IDOLOGIQUE. ELLE ESTRESTEE UNE REVUE ARISTOCRATIQUE, IDEALISTE QUI DETESTAIT LA VERITE OBJECTIVE ET ELLE A CONTRIBUE DE SCI MANIERE A L'INTERCEPTION DE LA PROPAGATIONDE IDEES SOCIALISTES EN GRECE.
Η ΤΕΧΝΗ, ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Κ. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ Κ. ΠΑΛΑΜΑ, ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ. ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΜΕ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΕΝΑΝ ΓΟΝΙΜΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ. ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ. ΤΑΧΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΜΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΕΞΩΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΑΝΑΚΙΝΗΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΜΠΟΥ (ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΝΟΧΗΣ, ΑΙΩΝΙΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΟ ΘΕΟ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ). ΟΜΩΣ ΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ (ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ/ΠΟΙΗΣΗ), ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ (ΑΙΣΘΗΤΙΣΜΟΣ, ΕΚΛΕΚΤΙΚΙΣΜΟΣ, ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑ, ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ) ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ (ΑΠΟΔΟΧΗ ΝΙΤΣΕΙΚΟΥ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΥ) ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ'ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ (ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ/ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ, ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ), ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΝ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΝΕ ΩΣ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΙΔΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΕΚΔΗΛΗ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΕΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.