Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch

Θεοδώρου, Θεοδώρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Κάβουρα, Ανδρονίκη
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Τράπεζα Πειραιώς
e-branch
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Τραπεζικό μάρκετινγκ


Greek

2022-12-16

https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3515
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3355

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

2022-12-19T10:26:44Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)