Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.

Κωνσταντινάκου, Ελένη

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κικίλια, Αικατερίνη
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό
Παπαγεωργίου, Αθηνά

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Sales
Μάρκετινγκ
Ξενοδοχείο
Πωλήσεις
Digital marketing
Κρατήσεις


Ελληνική γλώσσα

2021-03

http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-388
https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/537

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

2021-04-04T08:30:22Z


Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.