Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(62)
Επιστημονικό άρθρο
(62)
Εφήμερα
(13)
Ανακοίνωση
(13)
Τμήμα έκδοσης
(75)
Τμήμα περιοδικού
(75)
Χρονολογία
2020 - 2024
(15)
2015 - 2019
(60)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(2)
Ελληνική γλώσσα
(73)
Φορέας / συλλογή
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
(75)
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
(75)
Επιμέρους συλλογή
Articles
(51)
News
(13)
Young Researchers
(11)
Περιοδικό
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
(75)
Τύπος τεκμηρίου
action research
(1)
case stady
(1)
Case studies
(1)
Case study
(7)
Class observation
(1)
Content Analysis
(1)
Critical Discourse Analysis
(1)
Empirical research
(8)
info:eu-repo/semantics/article
(75)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(75)
Observation
(1)
qualitative research
(1)
Quantitative and qualitative research
(1)
Research
(1)
Survey
(1)
Teaching experiment
(2)
Teaching intervantion
(1)
Teaching Intervention
(2)
theoretical
(2)
Theoretical approach
(1)
Theoretical issue
(1)
Ανάλυση Περιεχομένου
(1)
Δδακτικό πείραμα
(1)
Διδακτική παρέμβαση
(3)
διδακτικό πείραμα
(1)
Διερευνητική
(1)
Εxploratory
(1)
Εμπειρική έρευνα
(7)
επισκόπηση
(1)
Επισκόπιση
(1)
έρευνα-δράση
(1)
Έρευνα δράσης
(1)
Θεωρητικές αναζητήσεις
(1)
Θεωρητική προσέγγιση
(1)
θεωρητικό
(2)
Κριτική ανάλυση λόγου
(1)
Μελέτες περιπτώσεων
(3)
Μελέτη περιπτώσεων
(1)
Μελέτη περίπτωση
(2)
Μελέτη περίπτωσης
(5)
Παρατήρηση
(2)
Πειραματική έρευνα
(1)
ποιοτική έρευνα
(1)
Ποιοτική και ποσοτική έρευνα
(1)
ΠΟΣΟΤΙΚΗ
(1)
Συγκριτική ποιοτική μελέτη
(1)
Θέμα
"Meno"
(1)
«Μένων»
(1)
accompanying)
(1)
Achievement Tests
(1)
addition and subtraction strategies
(1)
adult education
(1)
algebra
(1)
alternative teaching practices
(1)
Anthropological Theory of the Didactic
(1)
approximation of square root of a number
(1)
arithmetisation of magnitudes
(1)
Aspeger syndrom
(1)
Attitudes
(1)
availing epistemological beliefs
(1)
beliefs
(1)
Brackets
(1)
child- centered teaching conceptions
(1)
Community of Practice
(1)
Comparative Analysis
(1)
conservation
(1)
construction of shapes
(1)
constructive model Driver & Oldham (1986)
(1)
counting board
(1)
Critical Discourse Analysis
(1)
cultural
(1)
decomposition of numbers
(1)
digital resources
(1)
discourse
(2)
discourses
(1)
discrimination of shape properties
(1)
discrimination of shape relationships
(1)
distinguishing shapes from complex contexts
(1)
Documentational Approach to Didactics
(1)
duplicating the square
(1)
dynamic manipulation
(1)
Dynamic Statistics Software
(1)
Early algebra
(1)
early childhood education
(2)
educational reform
(1)
Educational robotics
(1)
elementary school
(1)
enlarging-shrinking geometrical figures
(1)
enumeration
(1)
epistemological approach
(1)
Epistemological beliefs
(1)
epistemology of mathematics education
(1)
evaluation conceptualisation teachers
(1)
everyday mathematical knowledge
(1)
eXpresser
(1)
Family
(1)
field dependence
(1)
flexibility
(1)
functions of number line’s representation (basic
(1)
gender
(2)
geometrical problem solving
(1)
geometric shapes
(1)
Geometry
(1)
graphical representation
(1)
graph interpretation
(1)
Haiku
(1)
History of Mathematics
(1)
identities
(1)
illusion of linearity.
(1)
images
(1)
immigrant pupils
(1)
In(ex)clusion
(1)
indicators
(1)
individual differences
(1)
inequal relations
(1)
inequations
(1)
Inferential Statistics
(1)
Informal statistical inference
(1)
Inquiry-Based Approach
(1)
Inquiry-Based Models
(1)
integers
(1)
intellectual disability
(1)
interpretive framework
(1)
Intuitive perceptions
(1)
irrationality
(1)
ITC
(1)
kindergarten teachers
(1)
kindergartners
(1)
learning approach
(1)
Learning Theories
(1)
Linear function
(1)
mathematical infinity
(1)
mathematical learning
(1)
Mathematical Literature
(2)
mathematical play
(1)
Mathematics
(4)
Mathematics Achievement
(1)
Mathematics curriculum
(1)
Mathematics Education
(2)
mathematics teaching
(1)
mathematizing
(1)
measuring area
(1)
mental calculation
(1)
mental calculations
(1)
mental calculation strategies
(1)
mental rotation
(1)
mental strategies
(1)
minority students
(1)
Misconceptions
(1)
Model Eliciting Activities
(1)
Modelling
(1)
money dealings
(1)
multiplication
(1)
natural number bias
(1)
nature of mathematical knowledge
(1)
non-availing epistemological beliefs
(1)
number line
(1)
numeracy
(1)
operational invariants
(1)
Parental involvement in children's education
(1)
parents
(1)
parents' support
(1)
partitive division
(1)
pedagogic discourses
(1)
perceptions
(1)
perspective of real world objects
(1)
picture book
(1)
Poetry
(1)
political parameters
(1)
poststructuralism
(2)
power in mathematics education
(1)
ppoblem solving
(1)
precedence rules.
(1)
primary education
(2)
Primary school
(1)
Primary School Mathematics Curriculum
(1)
Probabilities
(1)
problem solving
(1)
Professional development
(1)
progressive discourse
(1)
proportion
(1)
Qualitative Content Analysis
(1)
quality
(1)
quotative division
(1)
ratio
(1)
Rational Numbers
(1)
recontextualization
(1)
referential
(1)
Repetitive sharing
(1)
representation
(1)
School
(1)
School achievement
(1)
school-family collaboration
(1)
school mathematic
(1)
secondary education
(1)
senior high school
(1)
sense of «depth» in the perspective of representations
(1)
social
(1)
social integration
(1)
sociocultural
(1)
spatial abilities
(1)
spatial skills
(1)
spontaneous perceptions
(1)
statistical literacy
(1)
Statistics education research
(1)
stereometry
(1)
storytelling
(1)
strategies
(1)
structure
(1)
students of diverse achievement levels
(1)
students’ beliefs
(1)
subitizing
(2)
subjectivity
(1)
support for mathematics
(1)
supportive
(1)
symbolism
(1)
Systemic
(1)
teacher concerns
(1)
teacher efficacy belief
(1)
teacher professional development
(1)
teachers
(1)
teachers’ beliefs
(1)
teaching and learning of fractions
(1)
teaching approaches
(1)
Teaching intervention in early childhood
(1)
teaching strategies Beck (1998).
(1)
technology
(1)
textbook of mathematics
(1)
textbooks
(2)
TinkerPlots
(1)
TinkerPlots®
(1)
tool use
(1)
traditional discourse
(1)
traditional teaching conceptions
(1)
transparent/non-transparent decimal representation
(1)
use of number line
(1)
validation of research in mathematics education
(1)
variables
(1)
verbal formulation
(1)
verbal problems
(1)
verbal reproduction
(1)
visualization
(1)
visualization of two-dimensional geometric shapes
(1)
visualization skills
(1)
visual representation
(1)
Word problems
(1)
ακέραιοι
(1)
άλγεβρα
(1)
άμεση εκτίμηση ποσοτήτων
(1)
αναλογία
(1)
ανάλυση αριθμού
(1)
αναπαραστάσεις
(1)
αναπαράσταση
(1)
αναπλαισίωση
(1)
αναφοράς
(1)
ανησυχίες εκπαιδευτικών (ΑΕ)
(1)
Ανθρωπολογική Θεωρία της Διδακτικής
(1)
ανισοτικές σχέσεις
(1)
ανισώσεις
(1)
αντιλήψεις
(1)
αντι λήψεις διδασκαλία
(1)
αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(1)
αντίληψη οπτικών γωνιών
(1)
αξιες εκπαιδευτικών
(1)
αξιολόγηση
(1)
αξιολόγηση έρευνας στη διδακτική των Μαθηματικών
(1)
απαρίθμηση
(1)
αποκλεισμός
(1)
αποτύπωση διδακτικών προσεγγίσεων στα Μαθηματικά
(1)
αριθμητήριο
(1)
αριθμητικοποίηση μεγεθών
(1)
αριθμητισμός
(1)
αριθμογραμμή
(1)
αρρητότητα
(1)
αρχή του επομένου
(1)
ατομικές διαφορές
(1)
αυθόρμητες αντιλήψεις
(1)
αφήγηση
(1)
βαθιά προσέγγιση στη μάθηση
(1)
βοηθητική
(1)
γεωμετρία
(1)
γεωμετρικά σχήματα
(1)
γονείς
(1)
γραμμικές συναρτήσεις
(1)
Γραπτές δοκιμασίες μέτρησης επίδοσης
(1)
γραφικές αναπαραστάσεις
(1)
δείκτες
(1)
δεξιότητες οπτικοποίησης
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
δημοτικό σχολείο
(1)
Δημοτικό σχο- λείο
(1)
Διαισθητικές αντιλήψεις
(1)
διάκριση ιδιοτήτων σχημάτων
(1)
διάκριση σχηματικών σχέσεων
(1)
διάκριση σχημάτων από πολύπλοκα πλαίσια
(1)
διατήρηση ποσότητας
(1)
διαφανής/αδιαφανής δεκαδική αναπαράσταση
(1)
διδακτικές στρατηγικές
(1)
Διδακτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση
(1)
διδασκαλία και μάθηση των κλασμάτων
(1)
διδασκαλία μαθηματικών
(1)
Διερευνητική Προσέγγιση
(1)
διπλασιασμός του τετραγώνου
(1)
δομή
(1)
Δυναμικά Στατιστικά Εργαλεία
(1)
Δυναμικό Λογισμικό
(1)
δυναμικός χειρισμός
(1)
εικόνες
(1)
εικονιστική αναπαράσταση
(1)
εικονογραφημένο βιβλίο
(1)
εκπαίδευση ενηλίκων
(1)
εκπαιδευτική καινοτομία
(1)
εκπαιδευτική ρομποτική
(1)
εκπαιδευτικοί λόγοι
(1)
εκτίμηση ποσοτήτων
(1)
Εμπλοκή γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους
(1)
εναλλακτικές διδακτικές πρακτικές
(1)
έννοια βάθους
(1)
έννοια προοπτικής
(1)
ένταξη
(1)
εξάρτηση/ανεξαρτησία από το Πεδίο
(1)
εξουσία στη ΜΕ
(1)
Επαγγελματική Ανάπτυξη
(1)
επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
(1)
Επαγωγική Στατιστική
(1)
Επαγωγικός Συλλογισμός
(1)
επαναλαμβανόμενες μοιρασιές
(1)
επίλυση γεωμετρικών προβλημάτων
(1)
επίλυση μαθηματικού προβλήματος (ΕΜΠ)
(1)
επίλυση προβλήματος
(1)
επίπεδα χρήσης της αριθμογραμμής
(1)
επιστημολογία διδακτικής των Μαθηματικών
(1)
επιστημολογικές πεποιθήσεις
(1)
επιστημολογική ανάλυση
(1)
επωφελείς
(1)
ερμηνεία γραφημάτων
(1)
ευελιξία
(1)
θεωρία διδακτικής τεκμηρίωσης
(1)
Θεωρίες Μάθησης
(1)
Ιστορία των Μαθηματικών
(1)
καθημερινή μαθηματική γνώση
(1)
κατασκευή σχημάτων
(1)
Κοινότητες Πρακτικής
(1)
κοινωνικές
(1)
κοινωνική αλληλεπίδραση
(1)
κοινωνική ένταξη
(1)
κοινωνικο- πολιτισμικές θεωρήσεις
(1)
κονστρουκτιβιστικό μοντέλο
(1)
Κριτική Ανάλυση Λόγου
(1)
λειτουργίες της αναπαράστασης της αριθμογραμμής (βασική
(1)
λειτουργικές σταθερές
(1)
λεκτικά προβλήματα
(2)
λεκτική αναδιατύπωση
(1)
λεκτική διατύπωση
(1)
Λόγοι
(1)
λόγος
(1)
Λόγος (discourse)
(1)
Λογοτεχνία με μαθηματικό περιεχόμενο
(1)
Μαθηματικά
(3)
Μαθηματικές επιδόσεις
(1)
Μαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία
(1)
μαθηματική εκπαίδευση
(1)
Μαθηματική λογοτεχνία
(1)
μαθηματικό άπειρο
(1)
μαθηματικό παιχνίδι
(1)
μαθηματικοποίηση
(1)
μάθηση μαθηματικής γνώσης
(1)
μαθητές με διαφορετικά επίπεδα επίδοσης
(1)
μεγέθυνση-σμίκρυνση γεωμετρικών σχημάτων
(1)
μειονοτικοί μαθητές
(1)
μεταβλητές
(1)
μεταδομισμός
(2)
μετανάστες μαθητές
(1)
μέτρηση επιφάνειας
(1)
μη-επωφελείς
(1)
Μοντέλα Διερευνητικής Προσέγγισης
(1)
Μοντελοποίηση
(1)
νήπια
(1)
νηπιαγωγοί
(1)
νοερές στρατηγικές
(1)
νοεροί υπολογισμοί
(1)
νοερός υπολογισμός
(1)
νοητική αναπηρία
(1)
νοητική περιστροφή
(1)
Οικογένεια
(1)
οικοοομιστικές
(1)
οπτικοποίηση
(1)
Οπτικοποίηση δισδιάστατων γεωμετρικών σχημάτων
(1)
παραδοσιακές
(1)
παραδοσιακός λόγος
(1)
Παρανοήσεις
(1)
Παρένθεση
(1)
πεποιθήσεις εκπαιδευτικών
(1)
πεποιθήσεις επάρκειας (TIE)
(1)
πεποιθήσεις μαθητών
(1)
Πιθανότητες
(1)
Ποίηση
(1)
ποιότητα
(1)
Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου
(1)
πολιτικές παράμετροι
(1)
πολιτισμικές
(1)
πολλαπλασιασμός
(1)
πρακτικές ασκήσεις φοιτητών/τριών
(1)
προβλήματα μερισμού
(1)
προβλήματα μέτρησης
(1)
Πρόγραμμα Σπουδών Μαθηματικών
(1)
Προγράμματα Σπουδών Μαθηματικών του Δημοτικού Σχολείου
(1)
προκατάληψη του φυσικού αριθμού
(1)
προοδευτικός λόγος
(1)
προσέγγιση της τετραγωνικής ρίζας αριθμού
(1)
προσχολική εκπαίδευση
(1)
προσχολική ηλικία
(1)
προτεραιότητα πράξεων
(1)
Πρώιμη άλγεβρα
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(3)
πυκνότητα
(1)
Ρητοί αριθμοί
(1)
Ρητός αριθμός
(1)
Στάσεις
(1)
Στατιστική Σκέψη
(1)
στατιστικός γραμματισμός
(1)
στερεομετρία
(1)
στρατηγικές
(1)
στρατηγικές πρόσθεσης και αφαίρεσης
(1)
Συγκριτική μελέτη
(1)
συμβολισμός
(1)
σύνδρομο Asperger
(1)
συνεργασία σχολείου-οικογένειας
(1)
συνοδευτική)
(1)
Συστημική
(1)
Σχολείο
(1)
σχολικά βιβλία
(1)
σχολικά εγχειρίδια
(1)
σχολικά μαθηματικά
(1)
Σχολική επίδοση
(1)
σχολικό εγχειρίδιο μαθημα τικών
(1)
ταυτότητες
(1)
ΤΠΕ
(2)
υποκειμενικότητα
(1)
υποστήριξη γονέων
(1)
υποστήριξη στα Μαθηματικά
(1)
φύλο
(1)
φύση μαθηματικής γνώσης
(1)
Χαϊκού
(1)
χρηματικές συναλλαγές
(1)
χρήση εργαλείων
(1)
χωρικές δεξιότητες
(1)
χωρικές ικανότητες
(1)
ψευδαίσθηση γραμμικότητας
(1)
ψηφιακοί πόροι
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 75 αποτελέσματα
Ενημέρωση για το περιοδικό Editorial Note
Δημιουργός:
Τζεκάκη (Marianna Tzekaki), Μαριάννα, Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Χαρούλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
κοινωνικο- πολιτισμικές θεωρήσεις, sociocultural
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Δυσκολίες Μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου Στην Αντιμετώπιση Ανισώσεων Α΄Βαθμού Difficulties of secondary students in solving inequations of 1st degree
Δημιουργός:
Ζαχάρος (Kostas Zacharos), Κώστας, Παπακωστόπουλος (Spyros Papakostopoulos), Σπύρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
λεκτική διατύπωση, inequal relations, inequations, ανισώσεις, symbolism, verbal formulation, συμβολισμός, ανισοτικές σχέσεις
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συστηματική αποτύπωση Διδακτικών Προσεγγίσεων σε Τάξεις Μαθηματικών του Δημοτικού Σχολείου από φοιτητές/τριες Παιδαγωγικού Τμήματος Systematic depiction of Teaching Approaches of Classes of Primary Mathematics by students of Pedagogical Department
Δημιουργός:
Πιπίνος (Giorgos Pipinos), Γιώργος, Χιονίδου-Μοσκόφογλου (Maria Chionidou- Mosckofoglou), Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
teaching strategies Beck (1998)., αποτύπωση διδακτικών προσεγγίσεων στα Μαθηματικά, teaching approaches, κονστρουκτιβιστικό μοντέλο, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, πρακτικές ασκήσεις φοιτητών/τριών, constructive model Driver & Oldham (1986), διδακτικές στρατηγικές
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Μέτρηση εμβαδού, από νήπια, μέσω της κάλυψης επιφάνειας με χρήση βοηθητικών μέσων Preschoolers Measuring area by covering surface with auxiliary means
Δημιουργός:
Σκουμπουρδή (Crisanthi Skoumbourdi), Χρυσάνθη, Παπαϊωάννου-Στραβολαίμου (Dimitra Papaioannou- Stravolaimou), Δήμητρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
measuring area, κοινωνική αλληλεπίδραση, μέτρηση επιφάνειας, interpretive framework
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΥΠΡΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ BELIEFS OF CYPRUS TEACHERS ABOUT TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS ININ DIVERSIFIED LANGUAGE AND CULTURAL ENVIRONMENTS
Δημιουργός:
Ξενοφώντος (Konstantinos Xenofontos), Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
mathematics teaching, immigrant pupils, μετανάστες μαθητές, διδασκαλία μαθηματικών, teachers’ beliefs, πεποιθήσεις εκπαιδευτικών
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ THE USE OF THE COUNTING BOARD IN KINDERGARTEN’S MATHEMATICS
Δημιουργός:
Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpourdi), Χρυσάνθη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
απαρίθμηση, νήπια, counting board, γονείς, ανάλυση αριθμού, decomposition of numbers, kindergarten teachers, verbal problems, λεκτικά προβλήματα, conservation, εκτίμηση ποσοτήτων, αριθμητήριο, enumeration, νηπιαγωγοί, διατήρηση ποσότητας, subitizing, parents
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΜΦΥΛΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α’ SCIENTIFIC DISCOURSES AND GENDER REPRESENTATIONS IN SCHOOL MATHEMATICS MAGAZINE EUCLID A
Δημιουργός:
Στάμου (Anastasia Stamou), Αναστασία, zioga, Aggeliki, Χρονάκη (Anna Chronaki), Άννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
παραδοσιακός λόγος, προοδευτικός λόγος, gender, traditional discourse, progressive discourse, Critical Discourse Analysis, σχολικά μαθηματικά, φύλο, pedagogic discourses, εκπαιδευτικοί λόγοι, school mathematic, Κριτική Ανάλυση Λόγου
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ SCHOOL, MATHEMATICS AND FAMILY UNDER SYSTEMIC APPROACH: A CASE STUDY
Δημιουργός:
Νικολαντωνάκης (Kostas Nikolantonakis), Κώστας, Καρκαζή (Elena Karkazi), Έλενα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Οικογένεια, School, Σχολείο, Family, Mathematics, Systemic, Συστημική, Μαθηματικά
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΟΙ ΝΟΕΡΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΕΚΑΔΑΣ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α' ΚΑΙ Β ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ MENTAL CALCULATIONS IN THE PROCESS OF OVER PASSING THE FIRST TEN NUMBERS: STRATEGIES AND PERFORMANCES OF 1RST AND 2ND GRADE STUDENTS
Δημιουργός:
Καραντζής (Ioannis Karantzis), Ιωάννης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
mental strategies, elementary school, mental calculations, νοερός υπολογισμός, νοερές στρατηγικές, δημοτικό σχολείο
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ VISUALISATION IN EARLY CHILDHOOD: A TEACHING INTERVENTION
Δημιουργός:
Παπαντωνίου (Afroditi Papantoniou), Αφροδίτη, Τζεκάκη (Marianna Tzekaki), Μαριάννα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
sense of «depth» in the perspective of representations, visualization, οπτικοποίηση, Teaching intervention in early childhood, Διδακτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση, έννοια προοπτικής, perspective of real world objects, αντίληψη οπτικών γωνιών, έννοια βάθους, αναπαραστάσεις
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ CHARACTERISTICS OF DEEP APPROACH IN THE LEARNING OF MATHEMATICS: A CASE STUDY OF EXCEPTIONAL COMPETENT STUDENTS
Δημιουργός:
Μπεμπένη (Maria Bempeni), Μαρία, Καλδρυμίδου (Maria Kaldrymidou), Μαρία, Βαμβακούση (Xenia Vamvakousi), Ξένια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
learning approach, βαθιά προσέγγιση στη μάθηση, mathematics, δείκτες, μαθηματικά, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, secondary education, indicators
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ MODELLING PROBLEMS OF STATISTICAL REASONING
Δημιουργός:
Μελετίου - Μαυροθέρη (Maria Meletiou- Mavrotheri), Μαρία, Serrado Bayes, Ana, Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Έφη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Inferential Statistics, Μοντελοποίηση, Dynamic Statistics Software, Model Eliciting Activities, Επαγωγική Στατιστική, Δυναμικά Στατιστικά Εργαλεία, Modelling, Informal Statistical Inference
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΜΕΣΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ INVESTIGATING THE UNDERSTANDING OF GRAPHS BY STUDENTS IN SECOND CHANCE SCHOOL THROUGH TEACHING INTERVENTION
Δημιουργός:
Κοντογιάννη (Aristoula Kontogianni), Αριστούλα, Τάτσης (Konstantinos Tatsis), Κωνσταντίνος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
εκπαίδευση ενηλίκων, αριθμητισμός, adult education, ερμηνεία γραφημάτων, numeracy, statistical literacy, graph interpretation, στατιστικός γραμματισμός
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ASPERGER: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ MANAGING TASKS IN THE CONTEXT OF THE ASPERGER SYNDROM: A CASE STUDY
Δημιουργός:
Καλαβάσης (Fragiskos Kalavasis), Φραγκίσκος, Νούλης (Ioannis Noulis), Ιωάννης, Καφούση (Sonia Kafousi), Σόνια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Aspeger syndrom, πολλαπλασιασμός, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, multiplication, σύνδρομο Asperger, primary education
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ THE DEVELOPMENT OF INFORMAL STATISTICAL THINKING IN YOUNG STUDENTS
Δημιουργός:
Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Έφη, Μελετίου - Μαυροθέρη, Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Επαγωγικός Συλλογισμός, TinkerPlots, Στατιστική Σκέψη, Statistics education research, Informal statistical inference, TinkerPlots®, Δυναμικό Λογισμικό
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ‘ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ’ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ IN(EX)CLUSION IN MATHEMATICS AND THE FABRICATION OF THE MODERN CITIZEN
Δημιουργός:
Valero, Paola
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
ένταξη, Λόγος (discourse), αποκλεισμός, In(ex)clusion, power in mathematics education, poststructuralism, μεταδομισμός, εξουσία στη ΜΕ, discourse
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εισαγωγή Introduction
Δημιουργός:
Πίττα-Πανταζή (Dimitra Pitta-Pantazi), Δήμητρα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ενημέρωση για το περιοδικό
Δημιουργός:
Πόταρη (Despoina Pottari), Δέσποινα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ένα μοντέλο για τον προσδιορισμό της γονεϊκής εμπλοκής των Ελλήνων γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους στα Μαθηματικά A model for determining parenting involvement of Greek parents in their children's Mathematics Education
Δημιουργός:
Χαράλαμπος Λεμονίδης (Charalambos Lemonidis), Χαράλαμπος, Τσακιρίδου (Eleni Tsakiridou), Ελένη, Μαρκαδάς (Sotiris Markadas), Σωτήρης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Εμπλοκή γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους, Σχολική επίδοση, School achievement, Μαθηματικά, Parental involvement in children's education, Mathematics, Primary school, Δημοτικό σχο- λείο
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ 3-6 ΕΤΩΝ SUBITIZING FROM 3-6 YEARS OLD CHILDREN
Δημιουργός:
Καφούση (Sonia Kafousi), Σόνια
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
άμεση εκτίμηση ποσοτήτων, προσχολική ηλικία, early childhood education, subitizing
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΑΠΟ ΤΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ FROM REALISTIC CONTENTS TO MATHEMATICAL MODELS. THE CASE OF LINEAR FUNCTIONS IN GRADE 10
Δημιουργός:
Κόμης (Vasilis Komis), Βασίλης, Ζαχάρος (Kostas Zacharos), Κώστας, Μικρώνη (Eirini Mikroni), Ειρήνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
λεκτικά προβλήματα, Algebra, άλγεβρα, γραμμικές συναρτήσεις, Linear function, Word problems, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, senior high school, graphical representation, Problem solving, γραφικές αναπαραστάσεις
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
Δημιουργός:
Φιλίππου (Giorgos Philippou), Γιώργος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
Δημιουργός:
Πόταρη (Despoina Potari), Δέσποινα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ή ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ; ΑΥΘΟΡΜΗΤΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΡΗΤΟΤΗΤΑ ARITHMETIC APPROACH OR GEOMETRICAL ACCURACY? SPONTANEOUS CONCEPTIONS OF TWELVE YEARS OLD STUDENTS TOUCHING IRRATIONALITY
Δημιουργός:
Κόσυβας (Giorgos Kosyvas), Γιώργος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
spontaneous perceptions, «Μένων», irrationality, illusion of linearity., ψευδαίσθηση γραμμικότητας, διαφανής/αδιαφανής δεκαδική αναπαράσταση, approximation of square root of a number, διπλασιασμός του τετραγώνου, αρρητότητα, "Meno", transparent/non-transparent decimal representation, duplicating the square, αριθμητικοποίηση μεγεθών, arithmetisation of magnitudes, αυθόρμητες αντιλήψεις, προσέγγιση της τετραγωνικής ρίζας αριθμού
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE
Δημιουργός:
Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), Χαρούλα
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Ανακοίνωση, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΤΟ 2015 MATHEMATICAL KNOWLEDGE OF STUDENTS OF 6TH GRADE IN 1998 AND 2015
Δημιουργός:
Κασσώτη (Olga Kassoti), Όλγα, Κλιάπης (Petros Kliapis), Πέτρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Μαθηματικές επιδόσεις, Comparative Analysis, Συγκριτική μελέτη, Achievement Tests, Mathematics Education, Μαθηματική εκπαίδευση, Mathematics Achievement, Γραπτές δοκιμασίες μέτρησης επίδοσης
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ PICTURE BOOKS AND ACTIVITIES OF REPEATIVE SHARING AND TODDLERS’ ACTIONS
Δημιουργός:
Σκουμπουρδή (Chrysanthi Skoumpurdi), Χρυσάνθη, Παρακευή - Τσαμπίκα (Crisanthi Paraskevi - Tsampika), Χρυσάνθη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
προβλήματα μερισμού, partitive division, picture book, kindergartners, quotative division, εικονογραφημένο βιβλίο, προβλήματα μέτρησης, Repetitive sharing, επαναλαμβανόμενες μοιρασιές, νήπια
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ EVALUATION IN MATHEMATICS: ASPECTS OF CONCEPTUALISATION OF TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION
Δημιουργός:
Κλώθου (Anna Klothou), Άννα, Σακονίδης (Xaralambos Sakonidis), Χαράλαμπος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
αξιολόγηση, evaluation conceptualisation teachers, αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η Έννοια του Γεωμετρικού Στερεού: Ψυχολογική, Επιστημολογική και Διδακτική Προσέγγιση The concept of geometric shapes: an psychological, epistemological and teaching approach
Δημιουργός:
Μαρκόπουλος (Christos Markopoulos), Χρήστος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
geometric shapes, epistemological approach, επιστημολογική ανάλυση, γεωμετρικά σχήματα
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εισαγωγικό Σημείωμα
Δημιουργός:
Κολέζα (Evgenia Koleza), Ευγενία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Περιοδικό :
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ένωση Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών
Συλλογή:
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!