δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία οικονομικών στο σχολείο
Η Διδασκαλία των Οικονομικών τόσο στη σχολική όσο και στην ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει την ένταση και την σημασία που θα έπρεπε να είχε αναφορικά με την σημασία της σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Ειδικότερα, στην ελληνική εκπαίδευση, οι μαθητές κατά τη διάρκεια της σχολικής τους εκπαίδευσης, έρχονται σε επαφή με οικονομικούς όρους σε αρκετά προχωρημένο στάδιο της εκπαίδευσης τους με αποτέλεσμα, οι μαθητές και αργότερα φοιτητές να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των προγραμμάτων σπουδών Οικονομικών Σχολών λόγω της μικρής και σύντομης επαφής τους με τα οικονομικά θέματα που διαπραγματεύονται. Με βάση τα παραπάνω διαφαίνεται ότι υπάρχει ένα διπλό πρόβλημα, το οποίο προκύπτει από την ελλιπή ύπαρξη της καθαρά οικονομικής εκπαίδευσης και την επιγραμματική παρουσίαση οικονομικών όρων και συστημάτων στη σχολική εκπαίδευση σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις των προγραμμάτων των Οικονομικών Σχολών. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία έχει ως στόχο της τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ψηφιακού ενισχυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος με σκοπό να ενισχύσει τους μαθητές ή/και τους φοιτητές στην κατανόηση των βασικών οικονομικών εννοιών που τους χρειάζονται κατά την διάρκεια της φοίτησής τους σε ακαδημαϊκά τμήματα, ενώ ταυτόχρονα θα τους εφοδιάζει με κατάλληλες δεξιότητες αξιοποίησης οικονομικών εργαλείων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της α) Μελέτης Τεχνικών Διδασκαλίας Οικονομικών, β) Παρουσίασης άλλων παρόμοιων Διεθνών Προσπαθειών, γ) το Σχεδιασμό, την Τεκμηρίωση και τελικά δ) την Υλοποίηση της προτεινόμενης ενισχυτικής ψηφιακής εκπαιδευτικής ενότητας.
It is an undeniable fact that teaching of Economics in secondary and higher education requires further consideration as Economics is absolutely vital to various aspects of modern societies, but it is not always taught in proper ways and methods. Especially in the Greek educational system, students come in contact with economic terms at an advanced stage of their education. Therefore, most of the pupils and university students have difficulty in meeting the standards of the study programmes of Departments of Economics due to the lack of considerable knowledge of economic issues. Taking all the above into consideration, we understand that a double problem arises because of the lack of proper education in Economics, and the short and brief presentation of economic terms and systems in secondary education in conjunction with the raised requirements of the study programmes of Departments of Economics. The objective of the present postgraduate thesis is the planning and implementation of a digital complementary educational programme which aims to help the pupils and/or university students to understand the basic economic concepts with which they will deal during their higher academic education, while at the same time it will help them acquire the necessary skills for an effective use of the economic tools. This target is achieved through a) the Study of the Methods of Teaching Economics, b) the Presentation of other similar International Attempts, c) the Planning, the Documentation, and finally d) the Implementation of the recommended complementary digital training programme.
Εκπαίδευση -- Πληροφορική
Οικονομική -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Ελλάδα
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία οικονομικών στο σχολείο
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία οικονομικών στο σχολείο
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.