H χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



H χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala

Σαλτίρης, Θεόδωρος

Το μέλλον της τουριστικής προβολής βρίσκεται στη δημιουργία βίντεο. Μια φωτογραφία μπορεί να ήταν 1000 λέξεις τον προηγούμενο αιώνα αλλά σήμερα ένα βίντεο είναι 7 εκατ. 200.000 λέξεις”, είπε η Ελληνίδα παραγωγός Σοφία Παναγιωτάκη κατά την διάρκεια της ημερίδας «The Tourism of Tomorrow» που διοργάνωσε το ACT – American College of Thessaloniki και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Αυτή ωστόσο δεν είναι η μόνη σημαντική φράση που βγήκε από το στόμα της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου PRMEDIACO και της NEEDaFIXER. Η ίδια πρόσθεσε μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων πως "το σημαντικό πλέον για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος είναι να δει κανείς πώς μέσα σε ένα λεπτό μπορεί να πουλήσει έναν προορισμό. (..) Πρέπει να δημιουργεί ένα τέτοιο συναίσθημα που να πείθει τον ταξιδιώτη να το επιλέξει". (Ι) Παρακάτω θα εξετάσουμε την υφιστάμενη κατάσταση στο τουριστικό περιβάλλον της Καβάλας, τα στατιστικά δεδομένα που υπάρχουν, τα σημεία – κλειδιά για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και τα στάδια παραγωγής και διάδοσης του βίντεο τουριστικής προβολής που δημιουργήθηκε με στόχο την βελτίωση της θέσης της Καβάλας τόσο στην εσωτερική τουριστική αγορά όσο και διεθνώς, κυρίως με στόχο την ΝΑ Μεσόγειο. Η δημιουργία ενός βίντεο που θα φώτιζε και θα υπογράμμιζε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Καβάλας ως τουριστικού προορισμού θα μπορούσε να απελευθερώσει τις δυνατότητες της ήδη αναπτυσσόμενης τουριστικής αγοράς της πόλης. Για τον σκοπό αυτό θα εξεταστούν οι ανάγκες, θα καταγραφούν οι στόχοι και θα αναλυθεί παρακάτω το πλάνο δημιουργίας ενός βίντεο τουριστικής προβολής σε όλα τα στάδια του. Αρχικά καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στο πεδίο του τουρισμού τοπικά, στην συνέχεια ανάλυση των πεδίων προπαραγωγής, παραγωγής και μεταπαραγωγής του βίντεο καθώς και στοιχειοθετημένη παράθεση ενός οργανωμένου πλάνου προώθησης του στην εσωτερική και διεθνή τουριστική αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Τεχνολογικές καινοτομίες
Ψηφιακό βίντεο
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα


Ελληνική γλώσσα

2019-03

http://anaktisis.uowm.gr/10129/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.