Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επικοινωνιακές στρατηγικές στα social media και η επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Αναστασιάδου, Στυλιανή

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας παίζουν βασικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή και ασκούν μεγάλη επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζονται οι επικοινωνιακές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στον ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και τα εργαλεία. Ακόμη, διερευνάται και η επίδραση που έχουν αυτά στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ειδικότερα, θα δοθεί βάση στις επιχειρήσεις με πολυτελή προϊόντα και στην αναγνωρισιμότητα του brand. Τα κοινωνικά μέσα έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το ρόλο του καταναλωτή, τοποθετώντας τον στο κέντρο της επικοινωνίας. Οι έμποροι τώρα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα κοινωνικά μέσα, προκειμένου να προωθήσουν την επιχείρηση τους. Έτσι, για να αναπτύξουν τις καταναλωτικές σχέσεις, προωθούν τις ιδέες τους και τα προϊόντα τους στις διαδικτυακές κοινότητες. Προκειμένου να γίνει μια αντιπροσωπευτική αποτύπωση του θέματος της εργασίας, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα κατά την οποία συλλέχθηκαν και εξετάστηκαν αναρτήσεις από το προφίλ της εταιρείας Dior στο Instagram. Με βασικό στόχο να διαπιστωθούν τα χαρακτηριστικά των αναρτήσεων της εταιρείας Dior καθώς και ποια από τα παραπάνω χαρακτηριστικά των αναρτήσεων οδηγούν σε μεγαλύτερη διαδικτυακή εμπλοκή του καταναλωτή. Μετέπειτα, πραγματοποιήθηκε ανάλυση δεδομένων μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS και η τελική τους αποτύπωση πραγματοποιήθηκε με διαγράμματα για να είναι ευδιάκριτα και κατανοητά στους αναγνώστες. Στις αναρτήσεις στο Instagram της Dior, χρησιμοποιούνται ορισμένες στρατηγικές περιεχομένου και η πιο συχνή σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας είναι η ανακοίνωση και επίδειξη καινούριου προϊόντος ή υπηρεσίας. Ακόμη, η έρευνα έδειξε ότι τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα όπως το hashtag και το tag, έχουν επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα likes, τα views και τα comments. Επίσης, η στρατηγική περιεχομένου που επηρεάζει περισσότερο τους καταναλωτές είναι η «τρέχουσα προβολή προϊόντος».

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2019-11

http://anaktisis.uowm.gr/10281/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.