Τεχνικές marketing μέσω κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Τεχνικές marketing μέσω κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης

Πότσιου, Ελένη-Παυλίνα

Η έρευνα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα κομμάτι του σχεδιασμού προώθησης και προβολής μίας επιχείρησης. Καθώς θέτονται και οι στόχοι, που πρόκειται να ερευνηθούν μέσα από την παρούσα εργασία, οι οποίοι παρατίθενται παρακάτω: • Ποιος είναι ο βαθμός χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις. • Πόσο απαραίτητη θεωρείται η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις ως εργαλείο προβολής και προώθησης τους. • Παράθεση πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της ανωτέρω χρήσης. • Εξέταση του αν μπορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελέσουν το μοναδικό μέσο για την προβολή μίας επιχείρησης. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης παρουσιάζονται ο ορισμός και οι βασικές έννοιες του marketing. Ακολουθεί αναφορά στο online marketing, καταλήγοντας σταδιακά στο social media marketing και τη σχέση του με τους καταναλωτές. Ταυτόχρονα γίνεται μία αναφορά σε παγκόσμιες έρευνες, αλλά και σε παγκόσμιες στατιστικές αναλύσεις, σχετικές με την χρήση και την επαφή του χρήστη/καταναλωτή με το διαδίκτυο και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ παρατίθενται στοιχεία και για τον Έλληνα χρήστη/καταναλωτή και τη σχέση και αυτού, με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπρόσθετα, σε αυτό το πλαίσιο, διερευνάται μέσω συνεντεύξεων και συγκεκριμένα με τη χρήση της δομημένης συνέντευξης, η σημασία και η χρήση των κοινωνικών μέσων σε επιχειρήσεις μίας τοπικής αγοράς. Από την συνολική έρευνα τα αποτελέσματα που προκύπτουν, μαρτυρούν, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διατηρούν έναν ενεργό ρόλο στη διαδικασία προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων και παρά τα αδύναμα σημεία τους, συμβάλουν αποτελεσματικά στην επίτευξη των στόχων τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα


Ελληνική γλώσσα

2020-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.