Αξιοποίηση εφαρμογών web για άτομα με νοητική αναπηρία = Exploiting web applications for people with intellectual disabilities

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Αξιοποίηση εφαρμογών web για άτομα με νοητική αναπηρία = Exploiting web applications for people with intellectual disabilities

Σχίζα, Ιουλιανή

Στα πλαίσια της παρούσης εργασίας, μελετήθηκε η συμβολή και η εξέλιξη που παρατηρήθηκε στον τομέα της υποστήριξης των ατόμων με νοητική αναπηρία, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εφαρμογών και μέσων. Γίνεται μια βιβλιογραφική προσέγγιση αναφορικά με τις διαδικασίες, τις μεθόδους και τις εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί προς το σκοπό αυτό. Εκτός από τις συγκεκριμένες εξελίξεις που έχουν πραγματοποιηθεί τις τελευταίες δεκαετίες σε τεχνολογικό επίπεδο, παρουσιάζονται ειδικότερα θέματα και εφαρμογές που σχετίζονται ειδικότερα με τον τομέα της εκπαίδευσης, για άτομα με διάφορες μορφές νοητικής αναπηρίας και σε διαφόρους βαθμούς από χαμηλής κλίμακας, όπως είναι η ειδική αγωγή, έως και υψηλής κλίμακας, όπου κρίνεται χρήσιμη η υποστήριξη μέσω συγκεκριμένων προγραμμάτων υποστήριξης της εκπαίδευσης που έχουν αναπτυχθεί. Ακολούθως, παρουσιάζονται μελέτες που έχουν δημιουργηθεί, αναφορικά με την χρήση των συγκεκριμένων τεχνολογιών και διαδικασιών, τόσο από τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους και τις οικογένειες τους, όσο και τους εκπαιδευτές τους. Δυστυχώς, τα στοιχεία δεν μπορούν να παράσχουν μία ξεκάθαρη άποψη για τους μαθητές, καθώς σε βαριά περιστατικά είναι δύσκολο να αποκρυσταλλωθεί το τελικό αποτέλεσμα αυτών. Τέλος, γίνεται αναφορά και σε τάσεις, οι οποίες βρίσκονται ακόμη σήμερα σε νηπιακό στάδιο, όπως αυτές της τεχνίτης νοημοσύνης και της εικονικής πραγματικότητα, οι οποίες σίγουρα θα γνωρίζουν περισσότερο ανάπτυξη στο μέλλον, και θα μπορέσουν να συμβάλλουν αποτελεσματικότερα στην κοινωνικοποίηση και στην εμφάνιση σχέσεων αλληλεπίδρασης των ατόμων με νοητική αναπηρία, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, τα οποία είναι πολύ ευεργετικά για τα συγκεκριμένα άτομα, στον τομέα της εκπαίδευσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδίκτυο στην εκπαίδευση
Τεχνολογικές καινοτομίες
Εκπαίδευση
Παγκόσμιος ιστός
Διαδίκτυο (Internet)
web applications


Ελληνική γλώσσα

2020-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.