Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης facebook

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης facebook

Φώλας, Αχίλλειος

Όλες οι αλληλεπιδράσεις μας, οι πληρωμές με τις πιστωτικές, οι αναζητήσεις μας στο διαδίκτυο, οι τοποθεσίες μας, τα ενδιαφέροντα μας, συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο και επισυνάπτονται στη ταυτότητα του καθενός, δίνοντας σε πωλητές και οργανισμούς άμεση πρόσβαση στον συναισθηματικό μας παλμό. Με αυτή τη γνώση ως όπλο ανταγωνίζονται για την προσοχή μας, τροφοδοτώντας μας με μια διαρκή ροή περιεχομένου για τον καθένα ξεχωριστά. Το 2018 η Facebook αντιμετώπισε μια τεράστια κρίση που αφορούσε την ακεραιότητα της δημοκρατίας. Η Cambridge Analytica, μια εταιρία που είχε δουλέψει στην καμπάνια του Trump και του Brexit, απόκτησε χιλιάδες προσωπικά δεδομένα χρηστών από τη Facebook και χρησιμοποίησε πόλεμο πληροφοριών στοχεύοντας σε όσους πίστευε πως μπορούσε να επηρεάσει μέχρι να τους κάνει να δουν τον κόσμο όπως αυτή ήθελε. Αυτή η έρευνα ασχολείται με το πως ο Mark Zuckerberg χρησιμοποίησε στρατηγικές επισκευής εικόνας κατά το έτος 2018 μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο Facebook. Αυτό το χρονικό πλαίσιο αντιπροσώπευε μια ταραχώδη περίοδο στην καριέρα του, καθώς όπως αναφέραμε αυτός και η γνωστή σε όλους μας εταιρία του, η Facebook, αντιμετώπισε μια τεράστια κρίση από την αμερικανική κυβέρνηση σχετικά με τη κλοπή προσωπικών δεδομένων με συνέπειες στη δημοκρατία. Τα 89 post από το προφίλ του Mark Zuckerberg κατά τη διάρκεια του έτους 2018, συλλέχθηκαν και υποβλήθηκαν σε μια θεματική ανάλυση χρησιμοποιώντας την τυπολογία επισκευής εικόνας του Benoit & Coombs. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μέσω του προσωπικού του προφίλ στο Facebook, ο Mark Zuckerberg χρησιμοποίησε πολλαπλές στρατηγικές αποκατάστασης, πιο συχνή αυτή των διορθωτικών ενεργειών προσπαθώντας να ενισχύσει το θετικό κλίμα μεταξύ των ακολούθων του. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι οργανισμοί ή τα άτομα που εμφανίζουν πολύπλευρες στρατηγικές επιδιόρθωσης εικόνας μπορούν να ενθαρρύνουν την ταύτιση και τη σύνδεση με τους οπαδούς και να παρουσιάσουν ανταγωνιστικά σενάρια των μέσων ενημέρωσης γύρω από την ταυτότητά τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαχείριση κινδύνου
Κοινωνικά δίκτυα


Ελληνική γλώσσα

2020


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.