Η χρήση του βίντεο στην προώθηση-ενημέρωση. Η περίπτωση των αθλητικών συλλόγων. Δημιουργία ενημερωτικού βίντεο (ντοκιμαντέρ) για τους τέσσερις μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Θεσσαλονίκης με τίτλο "Θεσσαλονίκη, μία πόλη τέσσερις ομάδες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση του βίντεο στην προώθηση-ενημέρωση. Η περίπτωση των αθλητικών συλλόγων. Δημιουργία ενημερωτικού βίντεο (ντοκιμαντέρ) για τους τέσσερις μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Θεσσαλονίκης με τίτλο "Θεσσαλονίκη, μία πόλη τέσσερις ομάδες

Ισαακίδης, Χαρίτων

Το πάθος για το ποδόσφαιρο και την κινηματογράφηση ήταν ο κινητήριος μοχλός για την δημιουργία της παρούσας εργασίας, και του ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «Θεσσαλονίκη, μία πόλη τέσσερις ομάδες». Τα οπτικοακουστικά μέσα με την ανάπτυξη του διαδικτύου και των social media έχουν μπει στην ζωή μας και έχουν αλλάξει τον τρόπο ενημέρωσης και προώθησης. Αυτό το γεγονός έχει βρει αντίκτυπο και στον αθλητισμό, με τους αθλητικούς συλλόγους να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την δύναμη των οπτικοακουστικών και ψηφιακών μέσων στο έπακρο. Παίρνοντας ως κίνητρο την πλούσια παρουσία ντοκιμαντέρ για αθλητικούς συλλόγους, ξεκίνησε η διαδικασία δημιουργίας ενός ενημερωτικού βίντεο, για τις ποδοσφαιρικές ομάδες της Θεσσαλονίκης. Στην εργασία αναλύονται τα στάδια παραγωγής (Προ-παραγωγή, Παραγωγή, Μετά-παραγωγή) του ενημερωτικού βίντεο (ντοκιμαντέρ) που δημιουργήθηκε. Στην συνέχεια γίνεται μία εκτενής περιγραφή του ντοκιμαντέρ και παρουσιάζονται οι τρόποι διανομής και προώθησής του.

Thesis
NonPeerReviewed

Ψηφιακό βίντεο
Ψηφιακή επικοινωνία
Αθλητισμός


Ελληνική γλώσσα

2020

http://anaktisis.uowm.gr/10364/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.