Συγκριτική ανάλυση των social media και ιστοσελίδων στα ελληνικά ιδιωτικά και δημόσια νοσοκομεία = Comparative analysis of social web and web sites in the bublic and private hospitals in Greece

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συγκριτική ανάλυση των social media και ιστοσελίδων στα ελληνικά ιδιωτικά και δημόσια νοσοκομεία = Comparative analysis of social web and web sites in the bublic and private hospitals in Greece

Γρίβα, Βασιλική

Ακολουθώντας τα πρότυπα που υιοθετεί κάθε εκσυγχρονισμένη επιχείρηση, έτσι και τα ελληνικά νοσοκομεία προσπαθούν να έχουν μία δυνατή και πολυπρόσωπη διαδικτυακή παρουσία, ώστε να ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όσο το δυνατόν περισσότερες απαιτήσεις μπορεί να έχει ένας χρήστης που θα επιθυμήσει να γνωρίσει κάποια από τα διαδικτυακά προφίλ, ως πρώτο βήμα για να επισκεφτεί στη συνέχεια το νοσοκομείο είτε ως ασθενής είτε ως επισκέπτης είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο. από τη στιγμή που η τάση αυτή τη στιγμή είναι η ανάπτυξη και ο πολλαπλασιασμός των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αναμένεται αφενός οι ιδιωτικές επιχειρήσεις νοσοκομειακής περίθαλψης και να εισχωρήσουν ακόμα βαθύτερα δημιουργώντας προφίλ και σελίδες σε ακόμα περισσότερα μέσα και αφετέρου οι δημόσιες, συνήθως με πρωτοβουλία των εργαζομένων, να αποκτήσουν και εκείνες παρουσία στο facebook στο twitter και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που αποτελούν πεδίο προβολής σε μία τεράστια πολυπληθή αγορά. Η ταχύτητα της πληροφορίας και η λειτουργικότητα που προσφέρουν τα ψηφιακά πολυμέσα (εικόνα ήχος βίντεο) φαίνεται να λειτουργούν συντριπτικά υπέρ των νοσοκομείων, καθώς αυτά παγιώνουν την είσοδο τους στον κόσμο του διαδικτύου, δημιουργώντας οφέλη για τους καταναλωτές / επισκέπτες / ασθενείς. τα εγγενή πλεονεκτήματα που προσφέρει η παροχή πληροφοριών προσφέρουν βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές ιδιαίτερα για αυτούς οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με τα τεχνολογικά μέσα και μπορώ να κάνουν αναζήτησης σε περισσότερο βάθος αναζητώντας πολύ συγκεκριμένα στοιχεία και λεπτομέρειες. Το διαδίκτυο είναι το παρόν και το μέλλον για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς και η τάση για τα ελληνικά νοσοκομεία φαίνεται να διαμορφώνεται επιτυχώς πάνω σε αυτή τη βάση.

Thesis
NonPeerReviewed

Νοσοκομεία - Διοίκηση και οργάνωση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα


Ελληνική γλώσσα

2020-06

http://anaktisis.uowm.gr/10514/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.