Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει πιθανότητες ανάπτυξης της τουριστικής κίνησης της Λήμνου. Παρουσιάζεται λοιπόν, ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing η υφιστάμενη κατάσταση του νησιού σχετικά με: τουριστικές υποδομές (ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις εστίασης, παροχές υπηρεσιών) καθώς και μια ανάλυση των τουριστικών προϊόντων και πόρων που διαθέτει το νησί. Έπειτα εντοπίζονται τα προβλήματα, αλλά και οι αδυναμίες που αντιμετωπίζει η Λήμνος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, σε θέματα συνεργασίας, σε θέματα ανάδειξης των τουριστικών προϊόντων της, αλλά και υποδομών. Τέλος προτείνονται λύσεις για τη βελτίωση της προσφοράς των επιμέρους αυτών προϊόντων, προτάσεις για προώθηση και προβολή του νησιού, και γενικότερα για τη βελτίωση της εικόνας της Λήμνου.
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστική υποδομή
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστική υποδομή
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)