Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαδικτυακές αγορές και αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών στον χώρο της ένδυσης και των accessories στην Ελλάδα

Τσιλιβίτη, Ευαγγελία
Ρουστάνη, Χρυσάνθη

Η μελέτη που ακολουθεί αποτελεί μία ερευνητική προσπάθεια γύρω από την εξέταση των διαδικτυακών αγορών που πραγματοποιούν οι γυναίκες και της αγοραστικής τους συμπεριφοράς σε είδη ένδυσης και accessories. Ειδικότερα, σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι να προσδιοριστεί ο βαθμός χρήσης του διαδικτύου στο πλαίσιο της αγοράς ειδών ένδυσης και accessories που πραγματοποιεί το γυναικείο φύλο. Επιπροσθέτως, σκοπός της μελέτης είναι να προσδιοριστούν οι λόγοι για τους οποίους επιλέγουν οι γυναίκες να αγοράζουν τα συγκεκριμένα είδη μέσω του διαδικτύου. Ακόμη, η μελέτη αποσκοπεί στο να προσδιορίσει την επίδραση της πανδημίας του COVID-19 στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών σε είδη ένδυσης και accessories μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. Για την επίτευξη της μελέτης χρησιμοποιήθηκαν δύο μέθοδοι, η πρωτογενής και η δευτερογενής. Σχετικά με τη δευτερογενή μέθοδο σημειώνεται ότι αφορά το πρώτο μέρος της παρούσας μελέτης, το οποίο παραθέτει στοιχεία και συμπεράσματα άλλων ερευνών που έχουν διεξαχθεί στο εξωτερικό. Πρόκειται για το κομμάτι της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, το οποίο βασίζεται σε στοιχεία και αποτελέσματα που προβάλλουν επιστημονικές μελέτες της διεθνούς αρθρογραφίας. Όσο για την πρωτογενή μέθοδο, αποτελεί το δεύτερο μέρος της εργασίας, στο οποίο παρουσιάζονται τα δεδομένα και αναλύονται τα αποτελέσματα της προσωπικής έρευνας. Η έρευνα αυτή διεξάγεται μέσω ερωτηματολογίου και γι αυτό χαρακτηρίζεται ως ποσοτική. Όσον αφορά τα ερευνητικά ερωτήματα της μελέτης αυτής είναι τα παρακάτω: 1.Πως ερμηνεύεται ο βαθμός της καταναλωτικής συμπεριφοράς των γυναικών γενικότερα; 2.Ποιος είναι ο βαθμός χρήσης του διαδικτύου από το γυναικείο φύλο; 3.Ποιος είναι ο βαθμός χρήσης του διαδικτύου για την αγορά ειδών ένδυσης και accessories ανάλογα με την ηλικία των γυναικών; 4.Ποιος είναι ο βαθμός ικανοποίησης των γυναικών από την αγορά ειδών ένδυσης και accessories από το διαδίκτυο; 5.Υπάρχει εξάρτηση μεταξύ του βαθμού επίδρασης της Πανδημίας του Κορωνοϊού στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών σε είδη ένδυσης και accessories με το εισόδημά τους; Το αποτέλεσμα που προέκυψε μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν πως η πλειοψηφία των γυναικών είναι αρκετά ικανοποιημένη από την πραγματοποίηση διαδικτυακών αγορών σε είδη ένδυσης και accessories. Το γενικό συμπέρασμα της μελέτης έγκειται στο ότι το διαδίκτυο έχει ενθαρρύνει και έχει επηρεάσει θετικά το γυναικείο φύλο, όσον αφορά τις αγορές που πραγματοποιεί μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2020-10

http://anaktisis.uowm.gr/10910/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.