Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Ζαννάρας, Δημήτριος

Η Μαστίχα της Χίου με κύριο χαρακτηριστικό την φυσικότητά της θεωρείται μοναδικό προϊόν σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός εκπόνησης της εργασίας με βάση την μεθοδολογία είναι να αναλύσουμε την εξέλιξη των εξαγωγών στις ευρωπαϊκές χώρες και στις χώρες του υπόλοιπου κόσμου, καθώς και ο προσδιορισμός στόχων για την αύξηση των πωλήσεων στις είδη υπάρχουσες χώρες αλλά και σε περαιτέρω χώρες. Η χρήση της μαστίχας Χίου οφείλεται σε παραδοσιακά καταναλωτικά πρότυπα, αφ’ ενός στην μοναδικότητα της και στα φυσικά της πλεονεκτήματα αφ’ ετέρου. Φορέας διαχείρισης της μαστίχας (συγκέντρωση – τυποποίηση ή / και μεταποίηση – διάθεση) είναι η Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου (Ε.Μ.Χ.). Ο ανταγωνισμός εμφανίζεται σε προϊόντα που έχουν την ίδια χρήση όπως τσίχλα, μαστιχέλαιο και μοσχολίβανο που θα δούμε στα επόμενα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η πορεία της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας, θα αναλύσουμε την καταναλωτική αγορά προϊόντων μαστίχας στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας προϊόντων μαστίχας. Παραγωγική και εμπορική προσέγγιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ανάλυση στρατηγικών σχεδίων μείγματος του εξαγωγικού μάρκετινγκ των προϊόντων μαστίχας. Συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι προώθησης προϊόντων μαστίχας, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και τρόποι παρουσίασης νέων προϊόντων, καθώς και με τα δίκτυα διανομής προϊόντων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου στη διεθνή αγορά. Τέλος στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στα προβλήματα των εξαγωγικών δράσεων, στην ανάλυση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών της Χίου, καθώς και με τις προοπτικές ανάπτυξης των εξαγωγών της Ένωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Διεθνές μάρκετινγκ
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Διεθνής αγορά
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα


Ελληνική γλώσσα

2002-11-14

http://anaktisis.uowm.gr/10987/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.