Στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ: ανάλυση βιομηχανίας γάλακτος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ: ανάλυση βιομηχανίας γάλακτος

Πιτούλης, Πέτρος

Η μελέτη ασχολείται με την περιγραφή και παρουσίαση του κλάδου της κτηνοτροφίας και της στρατηγικής μάρκετινγκ και εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Η κατανάλωση του γάλακτος ξεκινά από τη Νεολιθική εποχή, συνεχίζεται στα χρόνια του Ομήρου και της Τουρκοκρατίας και φτάνει μέχρι τις μέρες μας. Στο διάστημα αυτό εξελίχθηκαν οι τεχνικές συλλογής γάλακτος και παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων, δημιουργώντας, έτσι, ένα πολύ ισχυρό κλάδο της ελληνικής αλλά και παγκόσμιας οικονομίας. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, παρά το γεγονός, ότι, στην Ελλάδα, παρατηρήθηκε έντονη παραγωγή γαλακτοκομικών ειδών, η κατανάλωσή του συνεχίζει να παραμένει σε χαμηλά, σχετικά με την ευρωπαϊκή κατανάλωση, επίπεδα. Αντιθέτως, αυτό που παρατηρήθηκε ήταν η έντονη προώθηση αλλά και κατανάλωση του ελληνικού τυριού, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας. Όσον αφορά στην προώθηση των γαλακτοκομικών προϊόντων, στην Ελλάδα ακολουθούνται οι βασικές μέθοδοι του μίγματος μάρκετινγκ με εφαρμογή της αντίστοιχης ελληνικής νομοθεσίας, ενώ κατά την προώθησή τους στο εξωτερικό, εφαρμόζονται οι τεχνικές μίγματος μάρκετινγκ για κάθε χώρα ξεχωριστά σε συνδυασμό με την νομοθεσία κάθε χώρας, αλλά και με βάση τις ισχύουσες νομοθεσίες που θεσπίζει η ευρωπαϊκή πολιτική μεταξύ των χωρών, όπως η Κοινή Αγροτική Πολιτική και οι κανόνες του Παγκόσμιου Εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο


Ελληνική γλώσσα

2011

http://anaktisis.uowm.gr/2476/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.