δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Μ.Μ.Ε. και επικοινωνία
Σαντσίδου, Παγώνα
Στην εργασία ξεκινάμε με την ιστορική αναδρομή των ΜΜΕ πηγαίνοντας από το γενικό στα συγκεκριμένα είδη (βιβλίο, εφημερίδα, κινηματογράφος, ραδιόφωνο, τηλεόραση, νέα ηλεκτρονικά μέσα: Internet, Blogs). Και κλείνουμε το κεφάλαιο με συγκρίσεις της τηλεόρασης με τα άλλα ΜΜΕ. Στο 2ο Κεφάλαιο γίνεται αναφορά των Θετικών και Αρνητικών επιπτώσεων των ΜΜΕ στο αντίστοιχο τηλεοπτικό, αναγνωστικό και ακουστικό κοινό. Καθώς επίσης δίνονται τα Πλεονεκτήματα και τα Μειονεκτήματα των ΜΜΕ Στο 3ο Κεφάλαιο γίνεται λόγος για την συμβολή της διαφήμισης στα ΜΜΕ. Διαπιστώνεται ότι η διαφήμιση είναι ο κυρίαρχος οικονομικός παράγοντας των εσόδων στα διάφορα ΜΜΕ. Παρουσιάζουμε τα έσοδα από διαφημίσεις για το 2009 και το 2010. Στο 4ο Κεφάλαιο εμπεριέχονται κείμενα από Φιλόλογους, Καθηγητές και Συγγραφείς, οι οποίοι αναφέρουν για το ρόλο των ΜΜΕ, για την παραπληροφόρηση και τις ριάλιτι εκπομπές. Το 5ο Κεφάλαιο περιέχει το ερωτηματολόγιο και τα αντίστοιχα αποτελέσματα της έρευνας. Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές βαθμίδες και σε όλα τα μορφωτικά επίπεδα. Επιπλέον, γίνεται λεπτομερής ανάλυση των απαντήσεων των ερωτηθέντων. Το 6ο Κεφάλαιο αναφέρεται στο τηλεοπτικό κανάλι WEST. Συνοδεύεται, επίσης, από τη συνέντευξη που πήραμε από τον δημοσιογράφο κ. Βακρατσά Δημήτρη.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.